Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | AR_2A_D05-BSFP_U01 | Potrafi zaprojektować złożony system robotyczny uwzględniając zaawansowaną interakcję robota z otoczeniem |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AR_2A_U09 | Potrafi zaprojektować układ sterowania złożonym obiektem mechanicznym, dobrać urządzenia wykonawcze oraz pomiarowe oraz zaimplementować algorytm sterowania w systemie mikroprocesorowym. |
---|
AR_2A_U10 | Potrafi zaprojektować złożony system robotyczny uwzględniając zaawansowaną interakcję robota z otoczeniem |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studenta z teoretycznymi i praktycznymi zagadnieniami związanymi z robotyką kooperacyjną i społeczną, programowaniem robotów i ich zastosowaniem w zakresie określonym przez treści programowe. |
---|
C-3 | Rozwijanie umiejętności samodzielnego projektowania i rozwiązywania zadań związanych ze sterowaniem robotami i kształtowanie umiejętnościpracy zespołowej. |
C-2 | Wskazanie studentowi możliwości wykorzystania wiedzy z wielu dziedzin do realizacji zadań związanych z robotyką kooperacyjną i społeczną. |
Treści programowe | T-P-1 | Omówienie problemu i wymagań projektowych. |
---|
T-P-2 | Opracowanie rozwiązania problemu projektowego. |
T-P-5 | Przygotowanie komponentów aplikacji na platformę sprzętową. |
T-P-8 | Zaliczenie projektu - prezentacja rozwiązania zespołowego. |
T-P-3 | Implementacja symulacyjna rozwiązania problemu projektowego. |
T-P-4 | Weryfikacja symulacyjna rozwiązania problemu projektowego. |
T-P-6 | Implementacja aplikacji na platformie sprzętowej. |
T-P-7 | Weryfikacja aplikacji na platformie sprzętowej. |
Metody nauczania | M-1 | Zajęcia projektowe. |
---|
M-2 | Konsultacje projektowe. |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie wykonanych projektów. Ocenie podlega poprawność wykonania projektów oraz ich prezentacja. |
---|
S-2 | Ocena formująca: Ocena postepów w trakcie opracowywania projektów. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Brak podstawowej wiedzy z zakresu przedmiotu. Student uzyskał poniżej 50% punktów z części zaliczenia dotyczącego efektu kształcenia. |
3,0 | Student uzyskał pomiędzy 50% a 60% punktów z części zaliczenia dotyczącego efektu kształcenia. |
3,5 | Student uzyskał pomiędzy 61% a 70% punktów z części zaliczenia dotyczącego efektu kształcenia. |
4,0 | Student uzyskał pomiędzy 71% a 80% punktów z części zaliczenia dotyczącego efektu kształcenia. |
4,5 | Student uzyskał pomiędzy 81% a 90% punktów z części zaliczenia dotyczącego efektu kształcenia. |
5,0 | Student uzyskał powyżej 91% punktów z części zaliczenia dotyczącego efektu kształcenia. |