Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Ekonomiczny - Zarządzanie (S1)

Sylabus przedmiotu Marketing międzynarodowy:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Zarządzanie
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta licencjat
Obszary studiów charakterystyki PRK
Profil praktyczny
Moduł
Przedmiot Marketing międzynarodowy
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Zarządzania i Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Aleksandra Grzesiuk <agrzesiuk@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 4,0 ECTS (formy) 4,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW2 30 2,00,50zaliczenie
ćwiczenia audytoryjneA2 36 2,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Student powinien znać podstawy marketingu

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Zapoznanie studentów z problemami i uwarunkowaniami marketingu międzynarodowego na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw.
C-2Zrozumienie złożoności i zróżnicowania otoczenia na rynkach międzynarodowych orazi specyfiki jego wpływu na działania marketingowe za granicą.
C-3Zrozumienie koncepcji instrumentów marketingu międzynarodowego i zasad ich stosowania
C-4Kształtowanie umiejętności praktycznych w stosowaniu narzędzi i technik marketingowych na rynkach zagranicznych.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
ćwiczenia audytoryjne
T-A-1Czynniki kulturowe a marketing międzynarodowy2
T-A-2Badanie rynku międzynarodowego - studium przypadku2
T-A-3Efekt kraju pochodzenia produktu na rynku B2C2
T-A-4Efekt kraju pochodzenia produktu na rynku B2B2
T-A-5Stratege wejścia polskich firm na rynki zagraniczne - studia przypadków4
T-A-6Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym2
T-A-7Komunikacja marketingowa na rynku zagranicznym - studium przypadku2
T-A-8Opracowanie i prezentacja projektu komunikacji marketingowej na rynku zagranicznym (projekt zespołowy)4
T-A-9Diigital marketing w marketingu międzynarodowym2
T-A-10Digital marketing w marketingu międzynarodowym - studium przypadku2
T-A-11Międzynarodowy cykl życia produktu2
T-A-12Ujednolicenie i różnicowanie cen na rynkach zagranicznych2
T-A-13Badanie cen na wybranym rynku zagranicznym (projekt indywidualny)4
T-A-14Marka międzynarodowa - studium przypadku2
T-A-15Kraj/region jako marka międzynarodowa - studium przypadku2
36
wykłady
T-W-1Istota i zakres marketingu międzynarodowego2
T-W-2Wpływ otoczenia międzynarodowego na działalność marketingową firmy2
T-W-3Efekt kraju pochodzenia produktu.2
T-W-4Badania marketingowe rynków zagranicznych2
T-W-5Zachowanie nabywców na rynku międzynarodowym2
T-W-6Strategie wejścia na rynki zagraniczne a działalność marketingowa2
T-W-7Standaryzacja a adaptacja działań marketingowych na rynkach zagranicznych2
T-W-8Proces wprowadzania produktu na rynek zagraniczny2
T-W-9Nowe media w komunikacji i promocji w marketingu międzynarodowym2
T-W-10Budowanie marki międzynarodowej i globalnej2
T-W-11Marketingowa strategia dystrybucji (rynek B2B a rynek B2C)2
T-W-12Kształtowanie marketingowej strategii cen na rynkach międzynarodowych2
T-W-13Wyzwania organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwie2
T-W-14Rynek wewnętrzny UE a wyzwania dla marektingu2
T-W-15Zaliczenie pisemne2
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
ćwiczenia audytoryjne
A-A-1uczestnictwo w zajęciach36
A-A-2konsultacje2
A-A-3przygotowanie projektu grupowego i prezentacji projektu7
A-A-4przygotowanie prezentacji projektu zespołowego1
A-A-5przygotowanie projektu indywidualnego4
50
wykłady
A-W-1uczestnictwo w zajęciach30
A-W-2konsultacje2
A-W-3Zapoznanie się z literaturą dodatkową8
A-W-4Przygotowanie do zaliczenia pisemnego10
50

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wykład informacyjny
M-2Wykład problemowy
M-3Matoda przypadków
M-4Ćwiczenia przedmiotowe
M-5Matoda projektów
M-6Dyskusja dydaktyczna

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne
S-2Ocena formująca: Dyskusja nad wynikami i propozycjami rozwiązań ćwiczeń
S-3Ocena formująca: Dyskusja nad prezentacją projektu zespołowego
S-4Ocena podsumowująca: Ocena projektu zespołowego
S-5Ocena podsumowująca: Ocena prezentacji projektu zespołowego
S-6Ocena podsumowująca: Ocena projektu indywidualnego

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
Z_1P_C04/2.4_W01
W wyniku przeprowadzonych zajęć student zna i rozumie uwarunkowania prowadzenia działań marketingowych na rynkach międzynarodowych.
Z_1P_W02C-3, C-2, C-1, C-4T-W-3, T-A-1, T-W-2, T-W-1, T-W-14, T-W-13M-1, M-2S-1
Z_1P_C04/2.4_W02
W wyniku przeprowadzonych zajęć student zna i rozumie narzędzia marketingowe wykorzystywane w działaniach międzynarodowych.
Z_1P_W02C-2, C-1, C-3, C-4T-W-7, T-W-10, T-A-3, T-A-12, T-A-11, T-W-11, T-W-4, T-A-9, T-A-6, T-W-5, T-W-6, T-W-8, T-A-4, T-W-9, T-W-12M-2, M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
Z_1P_C04/2.4_U01
Student potrafi wykorzystać narzędzia marketingowe w działaniach na rynkach zagranicznych.
Z_1P_U02, Z_1P_U04C-3, C-4, C-2, C-1T-A-8, T-A-13M-4, M-3, M-5, M-6S-3, S-2
Z_1P_C04/2.4_U02
Student potrafi pracować w zespole i rozwiązywać problemy marketingowe we współpracy z innymi członkami zespołu
Z_1P_U08, Z_1P_U04C-1, C-4, C-2, C-3T-A-8M-5, M-4, M-3, M-6S-2, S-3

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
Z_1P_C04/2.4_K01
Student jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy oraz proponowanych przez siebie lub swój zespół rozwiązań problemów i zadań, jest otwarty na dyskusję.
Z_1P_K01C-4T-A-8, T-A-10, T-A-2, T-A-15, T-A-13, T-A-5M-5, M-4, M-6, M-3S-2, S-3

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
Z_1P_C04/2.4_W01
W wyniku przeprowadzonych zajęć student zna i rozumie uwarunkowania prowadzenia działań marketingowych na rynkach międzynarodowych.
2,0Niedostateczna wiedza, nie potrafi definiować istoty marketingu międzynarodowego i nie zna narzędzi marketingowych, popełnia liczne błędy
3,0Dostateczna wiedza, potrafi definiować istotę i narzędzia marketingu międzynarodowego, popełnia liczne błędy
3,5
4,0
4,5
5,0
Z_1P_C04/2.4_W02
W wyniku przeprowadzonych zajęć student zna i rozumie narzędzia marketingowe wykorzystywane w działaniach międzynarodowych.
2,0Niedostateczna wiedza, nie potrafi definiować istoty marketingu międzynarodowego i nie zna narzędzi marketingowych, popełnia liczne błędy
3,0Dostateczna wiedza, potrafi definiować istotę i narzędzie marketingu międzynarodowego, popełnia liczne błędy
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
Z_1P_C04/2.4_U01
Student potrafi wykorzystać narzędzia marketingowe w działaniach na rynkach zagranicznych.
2,0Niedostateczne umiejętności, nie potrafi zstosować narzędzi marketingu międzynarodowego w praktyce,
3,0Dostateczne umiejętności, potrafi zstosować narzędzia marketingu międzynarodowego w praktyce, popełnia liczne błędy
3,5
4,0
4,5
5,0
Z_1P_C04/2.4_U02
Student potrafi pracować w zespole i rozwiązywać problemy marketingowe we współpracy z innymi członkami zespołu
2,0
3,0Dostateczne umiejętności pracy w zespole, potrafi współpracować w grupie przy opracowywaniu narzędzi marketingu międzynarodowego w praktyce, popełnia liczne błędy
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
Z_1P_C04/2.4_K01
Student jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy oraz proponowanych przez siebie lub swój zespół rozwiązań problemów i zadań, jest otwarty na dyskusję.
2,0
3,0Dostateczna postawa otwartości wobec krytycznej oceny pracy własnej i grupy; popełnia liczne błędy
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Grzegorczyk Wojciech, Marketing na rynku międzynarodowym, Wolters Kluwer, 2016
  2. Cateora Philip, Graham J., Money B., Gilly M., Graham J., International marketing, McGrawHill, 2023, 11, można korzystać z wydań wcześniejszych
  3. Grzesiuk Aleksandra, Marketing międzynarodowy, CeDeWu, Warszawa, 2007

Literatura dodatkowa

  1. Czinkota M.R., Ronkainen I.A., Cui A., International Marketing, Cengage Learning, 2021, 11
  2. Rudawska Edyta (red.), The Sustainable Marketing Concept in European SMEs: Insights from the Food & Drink Industry, Emerald Publishing Limited, 2018
  3. Duliniec Elżbieta, Marketing międzynarodowy, PWE, Warszawa, 2009, II
  4. Fonfara Krzysztof (red.), Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2014

Treści programowe - ćwiczenia audytoryjne

KODTreść programowaGodziny
T-A-1Czynniki kulturowe a marketing międzynarodowy2
T-A-2Badanie rynku międzynarodowego - studium przypadku2
T-A-3Efekt kraju pochodzenia produktu na rynku B2C2
T-A-4Efekt kraju pochodzenia produktu na rynku B2B2
T-A-5Stratege wejścia polskich firm na rynki zagraniczne - studia przypadków4
T-A-6Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym2
T-A-7Komunikacja marketingowa na rynku zagranicznym - studium przypadku2
T-A-8Opracowanie i prezentacja projektu komunikacji marketingowej na rynku zagranicznym (projekt zespołowy)4
T-A-9Diigital marketing w marketingu międzynarodowym2
T-A-10Digital marketing w marketingu międzynarodowym - studium przypadku2
T-A-11Międzynarodowy cykl życia produktu2
T-A-12Ujednolicenie i różnicowanie cen na rynkach zagranicznych2
T-A-13Badanie cen na wybranym rynku zagranicznym (projekt indywidualny)4
T-A-14Marka międzynarodowa - studium przypadku2
T-A-15Kraj/region jako marka międzynarodowa - studium przypadku2
36

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Istota i zakres marketingu międzynarodowego2
T-W-2Wpływ otoczenia międzynarodowego na działalność marketingową firmy2
T-W-3Efekt kraju pochodzenia produktu.2
T-W-4Badania marketingowe rynków zagranicznych2
T-W-5Zachowanie nabywców na rynku międzynarodowym2
T-W-6Strategie wejścia na rynki zagraniczne a działalność marketingowa2
T-W-7Standaryzacja a adaptacja działań marketingowych na rynkach zagranicznych2
T-W-8Proces wprowadzania produktu na rynek zagraniczny2
T-W-9Nowe media w komunikacji i promocji w marketingu międzynarodowym2
T-W-10Budowanie marki międzynarodowej i globalnej2
T-W-11Marketingowa strategia dystrybucji (rynek B2B a rynek B2C)2
T-W-12Kształtowanie marketingowej strategii cen na rynkach międzynarodowych2
T-W-13Wyzwania organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwie2
T-W-14Rynek wewnętrzny UE a wyzwania dla marektingu2
T-W-15Zaliczenie pisemne2
30

Formy aktywności - ćwiczenia audytoryjne

KODForma aktywnościGodziny
A-A-1uczestnictwo w zajęciach36
A-A-2konsultacje2
A-A-3przygotowanie projektu grupowego i prezentacji projektu7
A-A-4przygotowanie prezentacji projektu zespołowego1
A-A-5przygotowanie projektu indywidualnego4
50
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1uczestnictwo w zajęciach30
A-W-2konsultacje2
A-W-3Zapoznanie się z literaturą dodatkową8
A-W-4Przygotowanie do zaliczenia pisemnego10
50
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_C04/2.4_W01W wyniku przeprowadzonych zajęć student zna i rozumie uwarunkowania prowadzenia działań marketingowych na rynkach międzynarodowych.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_W02Absolwent zna i rozumie w zaawansowanym stopniu zastosowania praktyczne wiedzy w działalności zawodowej związanej z zarządzaniem organizacjami
Cel przedmiotuC-3Zrozumienie koncepcji instrumentów marketingu międzynarodowego i zasad ich stosowania
C-2Zrozumienie złożoności i zróżnicowania otoczenia na rynkach międzynarodowych orazi specyfiki jego wpływu na działania marketingowe za granicą.
C-1Zapoznanie studentów z problemami i uwarunkowaniami marketingu międzynarodowego na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw.
C-4Kształtowanie umiejętności praktycznych w stosowaniu narzędzi i technik marketingowych na rynkach zagranicznych.
Treści programoweT-W-3Efekt kraju pochodzenia produktu.
T-A-1Czynniki kulturowe a marketing międzynarodowy
T-W-2Wpływ otoczenia międzynarodowego na działalność marketingową firmy
T-W-1Istota i zakres marketingu międzynarodowego
T-W-14Rynek wewnętrzny UE a wyzwania dla marektingu
T-W-13Wyzwania organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwie
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny
M-2Wykład problemowy
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Niedostateczna wiedza, nie potrafi definiować istoty marketingu międzynarodowego i nie zna narzędzi marketingowych, popełnia liczne błędy
3,0Dostateczna wiedza, potrafi definiować istotę i narzędzia marketingu międzynarodowego, popełnia liczne błędy
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_C04/2.4_W02W wyniku przeprowadzonych zajęć student zna i rozumie narzędzia marketingowe wykorzystywane w działaniach międzynarodowych.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_W02Absolwent zna i rozumie w zaawansowanym stopniu zastosowania praktyczne wiedzy w działalności zawodowej związanej z zarządzaniem organizacjami
Cel przedmiotuC-2Zrozumienie złożoności i zróżnicowania otoczenia na rynkach międzynarodowych orazi specyfiki jego wpływu na działania marketingowe za granicą.
C-1Zapoznanie studentów z problemami i uwarunkowaniami marketingu międzynarodowego na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw.
C-3Zrozumienie koncepcji instrumentów marketingu międzynarodowego i zasad ich stosowania
C-4Kształtowanie umiejętności praktycznych w stosowaniu narzędzi i technik marketingowych na rynkach zagranicznych.
Treści programoweT-W-7Standaryzacja a adaptacja działań marketingowych na rynkach zagranicznych
T-W-10Budowanie marki międzynarodowej i globalnej
T-A-3Efekt kraju pochodzenia produktu na rynku B2C
T-A-12Ujednolicenie i różnicowanie cen na rynkach zagranicznych
T-A-11Międzynarodowy cykl życia produktu
T-W-11Marketingowa strategia dystrybucji (rynek B2B a rynek B2C)
T-W-4Badania marketingowe rynków zagranicznych
T-A-9Diigital marketing w marketingu międzynarodowym
T-A-6Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym
T-W-5Zachowanie nabywców na rynku międzynarodowym
T-W-6Strategie wejścia na rynki zagraniczne a działalność marketingowa
T-W-8Proces wprowadzania produktu na rynek zagraniczny
T-A-4Efekt kraju pochodzenia produktu na rynku B2B
T-W-9Nowe media w komunikacji i promocji w marketingu międzynarodowym
T-W-12Kształtowanie marketingowej strategii cen na rynkach międzynarodowych
Metody nauczaniaM-2Wykład problemowy
M-1Wykład informacyjny
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Niedostateczna wiedza, nie potrafi definiować istoty marketingu międzynarodowego i nie zna narzędzi marketingowych, popełnia liczne błędy
3,0Dostateczna wiedza, potrafi definiować istotę i narzędzie marketingu międzynarodowego, popełnia liczne błędy
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_C04/2.4_U01Student potrafi wykorzystać narzędzia marketingowe w działaniach na rynkach zagranicznych.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_U02Absolwent potrafi rozwiązywać problemy i wykonywać zadania z zakresu zarządzania poprzez właściwy dobór źródeł i informacji z nich pochodzących, a także poprzez dokonywanie oceny, krytycznej analizy i syntezy tych informacji
Z_1P_U04Absolwent potrafi komunikować się ze współpracownikami i otoczeniem z użyciem specjalistycznej terminologii
Cel przedmiotuC-3Zrozumienie koncepcji instrumentów marketingu międzynarodowego i zasad ich stosowania
C-4Kształtowanie umiejętności praktycznych w stosowaniu narzędzi i technik marketingowych na rynkach zagranicznych.
C-2Zrozumienie złożoności i zróżnicowania otoczenia na rynkach międzynarodowych orazi specyfiki jego wpływu na działania marketingowe za granicą.
C-1Zapoznanie studentów z problemami i uwarunkowaniami marketingu międzynarodowego na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw.
Treści programoweT-A-8Opracowanie i prezentacja projektu komunikacji marketingowej na rynku zagranicznym (projekt zespołowy)
T-A-13Badanie cen na wybranym rynku zagranicznym (projekt indywidualny)
Metody nauczaniaM-4Ćwiczenia przedmiotowe
M-3Matoda przypadków
M-5Matoda projektów
M-6Dyskusja dydaktyczna
Sposób ocenyS-3Ocena formująca: Dyskusja nad prezentacją projektu zespołowego
S-2Ocena formująca: Dyskusja nad wynikami i propozycjami rozwiązań ćwiczeń
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Niedostateczne umiejętności, nie potrafi zstosować narzędzi marketingu międzynarodowego w praktyce,
3,0Dostateczne umiejętności, potrafi zstosować narzędzia marketingu międzynarodowego w praktyce, popełnia liczne błędy
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_C04/2.4_U02Student potrafi pracować w zespole i rozwiązywać problemy marketingowe we współpracy z innymi członkami zespołu
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_U08Absolwent umie współpracować z innymi osobami w ramach prac zespołowych, także o charakterze interdyscyplinarnym
Z_1P_U04Absolwent potrafi komunikować się ze współpracownikami i otoczeniem z użyciem specjalistycznej terminologii
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie studentów z problemami i uwarunkowaniami marketingu międzynarodowego na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw.
C-4Kształtowanie umiejętności praktycznych w stosowaniu narzędzi i technik marketingowych na rynkach zagranicznych.
C-2Zrozumienie złożoności i zróżnicowania otoczenia na rynkach międzynarodowych orazi specyfiki jego wpływu na działania marketingowe za granicą.
C-3Zrozumienie koncepcji instrumentów marketingu międzynarodowego i zasad ich stosowania
Treści programoweT-A-8Opracowanie i prezentacja projektu komunikacji marketingowej na rynku zagranicznym (projekt zespołowy)
Metody nauczaniaM-5Matoda projektów
M-4Ćwiczenia przedmiotowe
M-3Matoda przypadków
M-6Dyskusja dydaktyczna
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: Dyskusja nad wynikami i propozycjami rozwiązań ćwiczeń
S-3Ocena formująca: Dyskusja nad prezentacją projektu zespołowego
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Dostateczne umiejętności pracy w zespole, potrafi współpracować w grupie przy opracowywaniu narzędzi marketingu międzynarodowego w praktyce, popełnia liczne błędy
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięZ_1P_C04/2.4_K01Student jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy oraz proponowanych przez siebie lub swój zespół rozwiązań problemów i zadań, jest otwarty na dyskusję.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówZ_1P_K01Absolwent jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści
Cel przedmiotuC-4Kształtowanie umiejętności praktycznych w stosowaniu narzędzi i technik marketingowych na rynkach zagranicznych.
Treści programoweT-A-8Opracowanie i prezentacja projektu komunikacji marketingowej na rynku zagranicznym (projekt zespołowy)
T-A-10Digital marketing w marketingu międzynarodowym - studium przypadku
T-A-2Badanie rynku międzynarodowego - studium przypadku
T-A-15Kraj/region jako marka międzynarodowa - studium przypadku
T-A-13Badanie cen na wybranym rynku zagranicznym (projekt indywidualny)
T-A-5Stratege wejścia polskich firm na rynki zagraniczne - studia przypadków
Metody nauczaniaM-5Matoda projektów
M-4Ćwiczenia przedmiotowe
M-6Dyskusja dydaktyczna
M-3Matoda przypadków
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: Dyskusja nad wynikami i propozycjami rozwiązań ćwiczeń
S-3Ocena formująca: Dyskusja nad prezentacją projektu zespołowego
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Dostateczna postawa otwartości wobec krytycznej oceny pracy własnej i grupy; popełnia liczne błędy
3,5
4,0
4,5
5,0