Wydział Ekonomiczny - Zarządzanie (S1)
Sylabus przedmiotu Wykonanie pracy dyplomowej i przygotowanie do egzaminu dyplomowego:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Zarządzanie | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | licencjat | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
Profil | praktyczny | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Wykonanie pracy dyplomowej i przygotowanie do egzaminu dyplomowego | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Jednostka WEk | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | dyplomowej Opiekun pracy <wekon@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 10,0 | ECTS (formy) | 10,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Student uczestniczył w seminarium dyplomowym |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Przygotowanie pracy dyplomowej zgodnie ze standardami pisania pracy dyplomowej obowiązującymi na Wydziale |
C-2 | Utrawalenie posiadanej wiedzy, zdobycie umiejętności argumatowania, uzasadniania własnego stanowiska |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
T-PD-1 | Student realizuje wybrany temat i przygotowuje jego opis w formie pracy dyplomowej licencjackiej | 0 |
0 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
A-PD-1 | Przygotowanie i złożenie pracy dyplomowej gotowej do obrony | 238 |
A-PD-2 | Praca ze studentem | 10 |
A-PD-3 | konsultacje | 2 |
250 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Dyskusja dydaktyczna, prezentacja, metoda przypadków, analiza tekstu |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena wystawiona przez opiekuna pracy i recenzenta |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
Z_1P_A06/6.1_W01 Student ma wiedzę zgodną z celem i zakresem pracy dyplomowej, zna i rozumie metody i narządzia analizy i modelowania procesów zarządczych | Z_1P_W01, Z_1P_W04 | — | C-2, C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
Z_1P_A06/6.1_U01 Student potrafi wykorzystać wiedzę zdobytą w ramach procesu kształcenia do rozwiązania problemu badawczego postawionego w pracy dyplomowej | Z_1P_U03, Z_1P_U02, Z_1P_U01 | — | C-2, C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Z_1P_A06/6.1_U02 Student potrafi komunikować i argumentować swoje opinie z użyciem specjalistycznej terminologii | Z_1P_U04, Z_1P_U02 | — | C-2, C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
Z_1P_A06/6.1_K01 Student jest gotów do poszukiwania wiedzy i jej krytycznej oceny | Z_1P_K02, Z_1P_K01 | — | C-2 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Z_1P_A06/6.1_W01 Student ma wiedzę zgodną z celem i zakresem pracy dyplomowej, zna i rozumie metody i narządzia analizy i modelowania procesów zarządczych | 2,0 | |
3,0 | Student ma dostateczną wiedzę zgodną z celem i zakresem pracy dyplomowej, w dostatecznym stopniu zna i rozumie metody i narządzia analizy i modelowania procesów zarządczych | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Z_1P_A06/6.1_U01 Student potrafi wykorzystać wiedzę zdobytą w ramach procesu kształcenia do rozwiązania problemu badawczego postawionego w pracy dyplomowej | 2,0 | |
3,0 | Student w dostatecznym stopniu potrafi wykorzystać wiedzę zdobytą w ramach procesu kształcenia do rozwiązania problemu badawczego postawionego w pracy dyplomowej | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | ||
Z_1P_A06/6.1_U02 Student potrafi komunikować i argumentować swoje opinie z użyciem specjalistycznej terminologii | 2,0 | |
3,0 | Student w dostatecznym stopniu potrafi komunikować i argumentować swoje opinie z użyciem specjalistycznej terminologii | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
Z_1P_A06/6.1_K01 Student jest gotów do poszukiwania wiedzy i jej krytycznej oceny | 2,0 | |
3,0 | Student w dostatecznym stopniu jest gotów do poszukiwania wiedzy i jej krytycznej oceny | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Regulamin studiów. Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
- Procedura procesu dyplomowania na Wydziale Ekonomicznym ZUT w Szczecinie wraz ze standardami pisania prac dyplomowych, dostępna na: https://ekonomia.zut.edu.pl/strona-studentow/studia-kierunki/prace-dyplomowe-licencjackie-i-magisterskie.html
- Kuziak, Michał; Rzepczyński, Sławomir., Jak pisać?, Wydawnictwo Szkolne PWN, Warszawa, 2008
- Zajączkowski, Mirosław, Jak napisać pracę magisterską (dyplomową) szybko, dobrze i bez stresów, AR Wydział Ekonomiczny, Szczecin, 1998, 2, Bibl.Wydz.Ekonomicznego
Literatura dodatkowa
- Stachak, Stanisław, Podstawy metodologii nauk ekonomicznych, Difin, Warszawa, 2013, Bibl.Wydz.Ekonomicznego
- Joy De Jong, Effective strategies for academic writing: essay, paper, thesis, journal article, bachelor, master, phd, Coutinho, Bussum, 2017, ISBN-13 : 978-9046905050