Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Civil Engineering (S2)
Sylabus przedmiotu Applied Construction Management:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Civil Engineering | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Applied Construction Management | ||
Specjalność | International Construction Management | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Budownictwa Ogólnego | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basic knowledge of construction technology and construction materials. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Upon completion of this course the student will be able to use the applied tools and techniques of Construction Management during the construction stage of the project whilst developing management solutions for a variety of construction problems |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Case Studies of some construction management projects | 15 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Construction procedures and strategies | 1 |
T-W-2 | Building law in international perspective. Planning and control | 5 |
T-W-3 | Lean construction | 2 |
T-W-4 | Information management | 2 |
T-W-5 | Environmental management | 2 |
T-W-6 | Risk management in construction. Passing | 3 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Class Participation | 15 |
A-P-2 | Exercise preparation | 4 |
A-P-3 | Consultation | 6 |
A-P-4 | Passing the course | 1 |
26 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Class Participation | 15 |
A-W-2 | Independent analysis of lecture content and literature recognition | 4 |
A-W-3 | Consultation | 6 |
A-W-4 | Passing the course | 1 |
26 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture, case studies |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: continuous assessment |
S-2 | Ocena podsumowująca: passing |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_ICM/D/06_W01 Student knows and understands the tools and techniques used in construction project management during the construction stage of the project whilst developing management solutions for a variety of construction problems. | B-A_2A_W14 | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-2 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_ICM/D/06_U01 Student can analyze and control construction process | B-A_2A_U23 | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-2, T-P-1 | M-1 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_ICM/D/06_K01 Student is ready to use gained knowledge and skills in executions works associated with construction management | B-A_2A_K06 | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-2, T-P-1 | M-1 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_ICM/D/06_W01 Student knows and understands the tools and techniques used in construction project management during the construction stage of the project whilst developing management solutions for a variety of construction problems. | 2,0 | |
3,0 | Student knows and understands the tools and techniques used in construction project management. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_ICM/D/06_U01 Student can analyze and control construction process | 2,0 | |
3,0 | Student can analyze and control construction process on basic level | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_ICM/D/06_K01 Student is ready to use gained knowledge and skills in executions works associated with construction management | 2,0 | |
3,0 | Student is ready to use gained knowledge and skills in executions works associated with management of building project on basic level | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Daniel W. Halpin, Bolivar A. Senior, Gunnar Lucko, Construction management, Wiley, 2017
- Bochenek M., The mind mapping technique in project management, Creative Construction Conference 2019, Budapest, Hungary, 2019