Szkoła Doktorska - ZUT Doctoral School
Sylabus przedmiotu Innovative analytical strategies in livestock and fisheries sciences:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | ZUT Doctoral School | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Innovative analytical strategies in livestock and fisheries sciences | ||
Specjalność | ENGINEERING AND NATURAL SCIENCES BLOCK | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Biotechnologii Rozrodu Zwierząt i Higieny Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Małgorzata Ożgo <Malgorzata.Ozgo@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 0,5 | ECTS (formy) | 0,5 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | 7 | Grupa obieralna | 2 |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Knowladge in the field of biochemistry and cytophysiology |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Main goal of the course is to get the knowladge in the field of largascale -omics analyses and their application in livestock sciences |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Introduction to -omic strategies | 2 |
T-W-2 | Analytical approaches in -omic research. | 3 |
T-W-3 | Aplication of -omics in livestock and fisheries research. | 3 |
8 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Attendance in lectures | 8 |
A-W-2 | Analysis of the literature related with the programme | 4 |
A-W-3 | Prepration to writen test | 2 |
14 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | informative lecture |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: continuous evaluation of prepration to classes |
S-2 | Ocena podsumowująca: writeing test |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISDE_4-_IP05.2_W01 student hava an knowladge in the field of innovative strategies based on the molecular biology and its application in animal sciences | ISDE_4-_W02, ISDE_4-_W03 | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISDE_4-_IP05.2_K01 Student understends the need of continous enrichment of the laboratory approaches skills, as a road to understanding of the phenomenons related to represented field and scientific discipline | ISDE_4-_K01, ISDE_4-_K02 | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISDE_4-_IP05.2_W01 student hava an knowladge in the field of innovative strategies based on the molecular biology and its application in animal sciences | 2,0 | |
3,0 | Zaliczenie co najmniej 50% z zakresu prezentowanych treści. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISDE_4-_IP05.2_K01 Student understends the need of continous enrichment of the laboratory approaches skills, as a road to understanding of the phenomenons related to represented field and scientific discipline | 2,0 | |
3,0 | Zaliczenie co najmniej 50% z zakresu prezentowanych treści. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Asif Nadeem, Omics for Animal Sciences: Principles and Approaches, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2022, 1, 978-1-68507-722-8