Szkoła Doktorska - ZUT Doctoral School
specjalność: IT, ELECTRICAL ENGINEERING AND MECHANICAL ENGINEERING BLOCK
Sylabus przedmiotu Social communication and self-presentation:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | ZUT Doctoral School | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Social communication and self-presentation | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Zarządzania i Marketingu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 0,5 | ECTS (formy) | 0,5 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | none |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | The aim of the course is to develop doctoral students' knowledge and communication skills to increase their effectiveness in scientific, academic and professional communication |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
warsztaty | ||
T-WR-1 | Basics of social communication | 1 |
T-WR-2 | Elements of effective communication | 2 |
T-WR-3 | Self-presentation in an academic context | 2 |
T-WR-4 | Barriers to communication | 1 |
6 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
warsztaty | ||
A-WR-1 | Participation in classes | 6 |
A-WR-2 | Preparation for classes | 8 |
14 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture with the use of presentations and multimedia |
M-2 | Discussion |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Activity during classes |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISDE_4-_E03_W01 The doctoral student knows and understands the principles of public speaking, interpersonal communication and self-presentation | ISDE_4-_W01 | — | C-1 | T-WR-1, T-WR-2, T-WR-3, T-WR-4 | M-1, M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISDE_4-_E03_U01 The doctoral student is able to communicate in academic and professional environments | ISDE_4-_U01 | — | C-1 | T-WR-1, T-WR-2, T-WR-3, T-WR-4 | M-1, M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ISDE_4-_E03_K01 The doctoral student is ready to communicate ethically and in accordance with social norms | ISDE_4-_K03 | — | C-1 | T-WR-1, T-WR-2, T-WR-3, T-WR-4 | M-1, M-2 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISDE_4-_E03_W01 The doctoral student knows and understands the principles of public speaking, interpersonal communication and self-presentation | 2,0 | |
3,0 | The doctoral student knows and understands the principles of public speaking, interpersonal communication and self-presentation to a sufficient extenti | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISDE_4-_E03_U01 The doctoral student is able to communicate in academic and professional environments | 2,0 | |
3,0 | The doctoral student is able to communicate sufficiently in academic and professional environments | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ISDE_4-_E03_K01 The doctoral student is ready to communicate ethically and in accordance with social norms | 2,0 | |
3,0 | The doctoral student is sufficiently ready to communicate ethically and in accordance with social norms | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Mitręga Anna, Komunikacja jako narzędzie (po)rozumienia we wspólnotach społecznych, Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012, 978-83-7780-523-7, Czytelnia BG
Literatura dodatkowa
- Ralph Tench et al., Communication Excellence, Palgrave Macmillan, Cham, 2017, ISBN: 978-3-319-48859-2, Wirtualna Biblioteka Nauki