Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Psychology of Marketing:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Psychology of Marketing | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Analizy Systemowej i Marketingu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Karolina Ertmańska <karolina.ertmanska@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Karolina Ertmańska <karolina.ertmanska@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basics of marketing |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | To acquaint students with the basic issues of psychological influences in marketing |
C-2 | Developing the ability to solve practical problems related to creating effective marketing messages |
C-3 | Familiarizing students with the results of research on consumer psychology and its role in formulating marketing messages by the company |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
T-A-1 | The impact of marketing on consumer attitudes | 4 |
T-A-2 | Consumer behaviour | 4 |
T-A-3 | The roles and stages in the buying process | 4 |
T-A-4 | Psychology of the advertising message | 4 |
T-A-5 | Psychology rules in marketing | 4 |
20 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | The impact of marketing on consumer attitudes | 2 |
T-W-2 | Consumer behaviour | 2 |
T-W-3 | The roles and stages in the buying process | 2 |
T-W-4 | Psychology of the advertising message | 2 |
T-W-5 | Psychology rules in marketing | 2 |
10 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
A-A-1 | participation in classes | 20 |
A-A-2 | preparation to class excersises and tasks | 30 |
50 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | participation in lectures | 10 |
A-W-2 | preparation to course test | 15 |
25 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | information lecture |
M-2 | conversational lecture |
M-3 | case studies |
M-4 | staging |
M-5 | discussion |
M-6 | film |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: attendance |
S-2 | Ocena podsumowująca: in-class activity |
S-3 | Ocena formująca: mandatory tasks and excercises |
S-4 | Ocena podsumowująca: written test |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_PM_W01 after completing the course students should known the principles of psychological influences effectively used in marketing | — | — | C-1, C-2, C-3 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5 | M-1, M-2, M-3, M-4 | S-3, S-1, S-2, S-4 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_PM_U01 a student can analyse the basic elements of consumer behaviour | — | — | C-1, C-2, C-3 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5 | M-1, M-2, M-3, M-4, M-5, M-6 | S-3, S-1, S-2, S-4 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_PM_K01 a student show creativity in marketing excersises | — | — | C-1, C-2, C-3 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5 | M-2, M-3, M-4, M-5 | S-3, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_PM_W01 after completing the course students should known the principles of psychological influences effectively used in marketing | 2,0 | |
3,0 | the student has acquired basic knowledge of the course | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_PM_U01 a student can analyse the basic elements of consumer behaviour | 2,0 | |
3,0 | a student can analyse the basic elements of consumer behaviour | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_PM_K01 a student show creativity in marketing excersises | 2,0 | |
3,0 | a student shows creativity in marketing excersises | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Martin M Evans, Gordon Foxall, Ahmad Jamal, Consumer Behaviour, J. Wiley & Sons, New York, 2011
Literatura dodatkowa
- Cialdini R., Influence: The Psychology of Persuasion, Collins Business Essentials, New York, 2009
- Dooley R, Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing, Brilliance Audio, New York, 2011