Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Communication in Marketing:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Communication in Marketing | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Analizy Systemowej i Marketingu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | no requirements |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Students should understand barriers to communication, distinguish communication styles, plan communication strategy of a company, evaluate marketing communications |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
T-A-1 | Communication is a key to your success, so how should you communicate? – Introduction | 3 |
T-A-2 | Communication styles - privately and professionally | 3 |
T-A-3 | Barriers to communication | 3 |
T-A-4 | Advanced communication skills – men vs. women in business | 4 |
T-A-5 | Promotion as a policy of communication | 4 |
T-A-6 | Public Relations | 3 |
T-A-7 | Advertising | 3 |
T-A-8 | Personal selling | 3 |
T-A-9 | Marketing communications and the process of exchange | 4 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
ćwiczenia audytoryjne | ||
A-A-1 | participation in classes | 30 |
A-A-2 | preparations for classes | 45 |
75 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture with discussion format |
M-2 | short films |
M-3 | case studies |
M-4 | practical communication |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: presence |
S-2 | Ocena formująca: activity |
S-3 | Ocena formująca: mandatory tasks and excercises |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_CIM_W01 After completing the course students should know the basic problems of communication in marketing. | — | — | C-1 | T-A-1, T-A-3, T-A-2 | M-3, M-2, M-1, M-4 | S-1, S-2, S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_CIM_U01 Student implements rules of effective communication in practice | — | — | C-1 | T-A-4, T-A-9 | M-3, M-2, M-1, M-4 | S-1, S-2, S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_CIM_K01 Student is able to communicate on professional and every day level | — | — | C-1 | T-A-6, T-A-4, T-A-9, T-A-7, T-A-5, T-A-8 | M-3, M-2, M-1 | S-1, S-2, S-3 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_CIM_W01 After completing the course students should know the basic problems of communication in marketing. | 2,0 | |
3,0 | Student correctly defines some concepts of comunication in markeing | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_CIM_U01 Student implements rules of effective communication in practice | 2,0 | |
3,0 | student is able to provide the principles of effective communication | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_CIM_K01 Student is able to communicate on professional and every day level | 2,0 | |
3,0 | student in practice applies the principles of effective communication | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- P. Smith, Z. Zook, Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies, Kogan Page Publ., 2019, ISBN-10 : 0749498641
- Chris Fill, Barbara Jamieson, Marketing Communications, https://www.ebsglobal.net/EBS/media/EBS/PDFs/Marketing-Communications-Course-Taster.pdf, Edinburgh, 2014, pdf
- Eileen Brown, Working the Crowd : Social media marketing for business, British Informatics Society Limited, 2012, access through the main library - https://ebookcentral.proquest.com/lib/zutszczecin-ebooks/detail.action?docID=931157&query=marketing+
Literatura dodatkowa
- MTD Training Academy, Advanced Communications Skills, http://www.mtdacademy.com/, 2011, pdf