Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu 3D PROTOTYPING:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | 3D PROTOTYPING | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Chemicznej i Procesowej | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Maciej Konopacki <mkonopacki@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 7,0 | ECTS (formy) | 7,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Principles of technical drawing |
W-2 | Basic computer science knowledge |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Get knowledge and abilities to create and analysis 3D geometry of a prototype, then create real model using 3D printing or other techniques |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | 2D/3D Drawing using Autodesk AutoCAD | 15 |
T-L-2 | Object creation and modification using Autodesk Inventor | 15 |
T-L-3 | Analysing and optimising object geometry | 15 |
T-L-4 | Creating real prototypes from 3D model | 15 |
60 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Participation in laboratories | 60 |
A-L-2 | Tutorial | 20 |
A-L-3 | Individual work | 40 |
A-L-4 | Literature study | 40 |
A-L-5 | Report preparation | 15 |
175 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Topic description |
M-2 | Case study |
M-3 | Practical study with software application |
M-4 | Laboratory activity |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Report from laboratory activity |
S-2 | Ocena formująca: Evaluation of student activity |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_W01 Student has a knowledge about 3D drawing of prototype model, how to optimize its geometry and how to prepare it using 3D printing or other methods | — | — | C-1 | T-L-1, T-L-2, T-L-3, T-L-4 | M-4, M-1, M-3, M-2 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_U01 Student is able to create 3D drawing of prototype model, optimize its geometry and create it using 3D printing or other methods | — | — | C-1 | T-L-2, T-L-3, T-L-1, T-L-4 | M-3, M-2, M-4, M-1 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_K01 Student is able to work in a group and perform as a group leader; he/she is able to estimate the time necessary to accomplish the assigned tasks. | — | — | C-1 | T-L-1, T-L-3, T-L-2, T-L-4 | M-2, M-3, M-4, M-1 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_W01 Student has a knowledge about 3D drawing of prototype model, how to optimize its geometry and how to prepare it using 3D printing or other methods | 2,0 | |
3,0 | 50% of final score | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_U01 Student is able to create 3D drawing of prototype model, optimize its geometry and create it using 3D printing or other methods | 2,0 | |
3,0 | 50% of final score | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_K01 Student is able to work in a group and perform as a group leader; he/she is able to estimate the time necessary to accomplish the assigned tasks. | 2,0 | |
3,0 | 50% of final score | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- J. Leach, S. Lockhart, AutoCAD 2023 Instructor: A Student Guide for In-Depth Coverage of AutoCAD's Commands and Features, SDC Publications, Inc, 2023
- R. H. Shih, Autodesk Inventor 2024 and Engineering Graphics, SDC Publications, Inc, 2023
- R. K. Gupta, 3D Printing, Taylor & Francis Ltd, 2023