Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu RESEARCH PROJECT ON MIXING OF MULTIPHASE SYSTEMS:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | RESEARCH PROJECT ON MIXING OF MULTIPHASE SYSTEMS | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Chemicznej i Procesowej | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Anna Kiełbus-Rąpała <Anna.Kielbus-Rapala@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 15,0 | ECTS (formy) | 15,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | course: Chemical Engineering Fundamentals |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | The research project aims to give the material needed to prepare diploma work |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Experimental study of hydrodynamics in mechanically agitated multiphase systems | 60 |
T-L-2 | Computations of the measurements results | 15 |
75 | ||
projekty | ||
T-P-1 | Literature survey on mechanically agitated multiphase systems | 10 |
T-P-2 | Analysis of the experimental results obtained in laboratory work | 20 |
T-P-3 | Preparation of the final research report | 15 |
45 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Preparation to laboratory work (by studying appropriate literature) | 35 |
A-L-2 | Obligatory attendance the laboratory | 75 |
A-L-3 | Computations of the experimental results obtained | 90 |
A-L-4 | Participation in the consultations with the teacher | 25 |
225 | ||
projekty | ||
A-P-1 | Obligatory attendance a course | 45 |
A-P-2 | Participation in the consultations with the teacher | 15 |
A-P-3 | Final analysis of the problem solved within the frame of the research project | 40 |
A-P-4 | Preparation of the final report | 40 |
A-P-5 | Make revision to final copy of research | 10 |
150 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Laboratory work |
M-2 | Projects method |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: final research project |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_null_W01 to give the material needed to prepare diploma work on mixing of multiphase systems | — | — | C-1 | T-P-1, T-P-2, T-P-3 | M-1, M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_null_U01 to provide practical knowledge within the framework of the mixing of multiphase systems | — | — | C-1 | T-L-1, T-L-2, T-P-2, T-P-3 | M-1, M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_null_K01 student understands the needs of continuous training and development in the field of the mixing of multiphase systems | — | — | C-1 | T-L-1, T-L-2, T-P-1, T-P-2 | M-1, M-2 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_null_W01 to give the material needed to prepare diploma work on mixing of multiphase systems | 2,0 | |
3,0 | student has ability to explain on the basic level theoretical problems on mixing of multiphase systems | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_null_U01 to provide practical knowledge within the framework of the mixing of multiphase systems | 2,0 | |
3,0 | student has ability to solve and calculate on the basic level different practical problems on mixing of multiphase systems | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_null_K01 student understands the needs of continuous training and development in the field of the mixing of multiphase systems | 2,0 | |
3,0 | student understands on the basic level the needs of the continuous training and development in the field of the mixing of multiphase systems | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Harnby N., Edwards M.F., Nienow A.W., Mixing in the Process Industries, Butterworth-Heinemann, Oxford, 1997
- Mixing Equipment (Impeller Type), AiChE Equipment Testing Procedure, 3rd Edition, New York, 2001, ISBN 0-8169-0836-2
- Nagata S., Mixing. Principles and Applications, Halsted Press, New York, 1975
- Paul E.L., Atiemo-Obeng V.A., Kresta S.M (Ed.), Handbook of Industrial Mixing, John Wiley & Sons, Inc., New York, 2004
- Tatterson G.B., Fluid Mixing and Gas Dispersion in Agitated Tanks, McGraw-Hill, New York, 1991
Literatura dodatkowa
- Gogate P.R., Beenackers A.A.C.M., Pandit A.B., Multiple-impeller systems with a special emphasis on bioreactors: A critical review, Biochemical Engineering Journal, 2000, 6, 109-144, DOI:10.1016/S1369-703X(00)00081-4