Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Unconventional Energy Sources:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Unconventional Energy Sources | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Bezpieczeństwa i Energetyki | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Agata Krystosik-Gromadzińska <agata.krystosik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 6,0 | ECTS (formy) | 6,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basic thermodynamic, basic mechanics |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Familiar with the use of unconventional energy sources |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Practical exercises on the topics of the lecture | 30 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Classification of energy sources. World’s fossil fuel reserves. Ecological aspects of energy use. Hydroelectricity. Tidal Energy. Tidal and oceans streams energy. Wave energy. Ocean thermal energy. Geothermal energy. Wind energy. Solar thermal energy. Solar photovoltaic. Energy from biomass. Biofuel. Hydrogen technology. Fuelcell. Application of unconventional energy sources on ships. | 30 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Participation in lectures | 30 |
A-L-2 | Preparation for the laboratory | 15 |
A-L-3 | Literature research | 20 |
A-L-4 | Internet research | 11 |
76 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in lectures | 30 |
A-W-2 | Literature research | 25 |
A-W-3 | Internet research | 20 |
75 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Test |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTMiT_2-_null_W01 On successful completion of this course the learner will be able to demonstrate fundamental knowledge of the unconventional energy sources. | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTMiT_2-_null_U01 On successful completion of this course the learner will be able to Analyze and solve simple engineering problems involving unconventional energy sources; Use technology effectively in the delivery of instruction, assessment, and professional development. | — | — | C-1 | T-L-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTMiT_2-_null_K01 Improvement of social and personal competencies including self-awareness, self-management, social awareness, relationship skills, responsible decision-making. | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTMiT_2-_null_W01 On successful completion of this course the learner will be able to demonstrate fundamental knowledge of the unconventional energy sources. | 2,0 | |
3,0 | Knowledge is satisfying | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTMiT_2-_null_U01 On successful completion of this course the learner will be able to Analyze and solve simple engineering problems involving unconventional energy sources; Use technology effectively in the delivery of instruction, assessment, and professional development. | 2,0 | |
3,0 | The skills are satisfying | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTMiT_2-_null_K01 Improvement of social and personal competencies including self-awareness, self-management, social awareness, relationship skills, responsible decision-making. | 2,0 | |
3,0 | The competences are satisfying | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Larmine J., Dicks.A, Fuel cell Systems Explained, John Wiley&Sons Ltd., chichester, London, New York, Toronto, 2000, 1
- F. Barbir, PEM Fuel Cells. Theory and Practice, Elsevier, MAsterdam, Bostom, Heodelberg, London, Oxford, New York, 2005, 1
- Boyle Godfrey, Renewable Energy, Oxford University Press, Oxford, 2004, 1
- Gasch R., Twele, Wind Power Plants, Solarpraxis AG, Berlin, 2002, 1