Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Computer Animation, Augmented and Virtual Reality:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Computer Animation, Augmented and Virtual Reality | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Przetwarzania Sygnałów i Inżynierii Multimedialnej | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Przemysław Mazurek <Przemyslaw.Mazurek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 7,0 | ECTS (formy) | 7,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Computer Graphics |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Basic knowledge related to augmented reality |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Project related to selected AR topic | 45 |
45 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | 2D and 3D modelling | 8 |
T-W-2 | Techniques for tracking objects | 6 |
T-W-3 | Techniques for tracking camera | 5 |
T-W-4 | Keying techniques | 5 |
T-W-5 | Image and video compositing techniques | 5 |
T-W-6 | Test of knowledge | 1 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Implementation of AR | 55 |
A-P-2 | Reading of specific documentation | 45 |
100 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Reading of books and watching videotutorials | 45 |
A-W-2 | Lectures | 30 |
75 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Instructional method/informative lecture |
M-2 | Practical method/project |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Passing the project |
S-2 | Ocena podsumowująca: Pass/fail test |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_2-_null_W01 Knowledge related to augmented reality | — | — | C-1 | T-W-4, T-W-2, T-W-1, T-W-5, T-W-3 | M-1 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_2-_null_U01 Basic skills related to AR | — | — | C-1 | T-P-1 | M-2 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_2-_null_W01 Knowledge related to augmented reality | 2,0 | |
3,0 | Basic knowledge related to selected AR techniques | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_2-_null_U01 Basic skills related to AR | 2,0 | |
3,0 | Basic skills related to selected AR techniques | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Blender Videotutorials
- K. Babilinski, J. Linowes, Augmented Reality for Developers, Packt Publishing, 2017
- D.Schmalstieg, T.Hollerer, Augmented Reality: Principles and Practice, Addison-Wesley Professional, 2016
- Photoshop Videotutorials
Literatura dodatkowa
- 3DS MAX Videotutorials
- Maya Videotutorials