Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Site Management 2:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Site Management 2 | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Budowlanej i Komunikacyjnej | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | egzamin | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Passing of the course - Site Management I |
W-2 | Passing of the course - Project Management I |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Student to be familiar with construction technology and planning of basic resources |
C-2 | Working-out of construction schedules |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Construction schedulling with MS Project software, | 14 |
T-P-2 | Elaboration pass, | 1 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Fundamentals of time management of construction site activities - types of schedules and their application, | 2 |
T-W-2 | Critical Path Method (CPM) – the principles of network schedulling, | 2 |
T-W-3 | Basic relationships between activities in construction network schedulling with MS Project, | 2 |
T-W-4 | The calculation methods of construction works timing, | 2 |
T-W-5 | Development and optimization of human resources diagram, | 3 |
T-W-6 | Balancing of employment with regards to critical path and building costs, | 2 |
T-W-7 | Optimization of Project schedule - methods of improvement, | 2 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Participation in tutorials | 15 |
A-P-2 | Self-workout of designated exercise | 10 |
A-P-3 | Preparation for passing-out of designated exercise | 12 |
A-P-4 | Passing of tutorials | 1 |
38 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in the classes | 15 |
A-W-2 | Self-analysis of lecture content and assigned literature | 15 |
A-W-3 | Preparation for exam | 6 |
A-W-4 | Final exam | 2 |
38 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Informative lectures |
M-2 | Projects` methodology |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Examination test |
S-2 | Ocena podsumowująca: Case study pass |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM_1-_null_W01 Znajomość metod planowania oraz identyfikacji parametrów projektu krytycznych dla terminowego i efektywnego wykonania robót na budowie | — | — | C-1, C-2 | T-P-1, T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7 | M-1, M-2 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM_1-_null_U01 Sporządzanie harmonogramów szczegółowych dla robót budowlanych za pomocą programu MS Project | — | — | C-1, C-2 | T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-7 | M-1, M-2 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM_1-_null_K01 Odpowiedzialny za bezpieczeństwo własne i zespołu oraz zapowierzone mu zadania, przestrzega eyyki zawodowej. | — | — | C-1, C-2 | T-W-1, T-W-7 | M-1, M-2 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM_1-_null_W01 Znajomość metod planowania oraz identyfikacji parametrów projektu krytycznych dla terminowego i efektywnego wykonania robót na budowie | 2,0 | |
3,0 | The student knows the methods of planning and identification of project parameters critical for timely and effective execution of works on the construction site. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM_1-_null_U01 Sporządzanie harmonogramów szczegółowych dla robót budowlanych za pomocą programu MS Project | 2,0 | |
3,0 | Zna program MS Project i potrafi zaplanować kolejność wykonywania robót budowlanych | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM_1-_null_K01 Odpowiedzialny za bezpieczeństwo własne i zespołu oraz zapowierzone mu zadania, przestrzega eyyki zawodowej. | 2,0 | |
3,0 | Ma świadomość odpowiedzialności za bezpieczeństwo własne i zespołu | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Rory Burke, Project Management Planing and Contraction, John Wiley & Sons, 1992
- Andersson C.A.,Miles D., Neale R., Ward J., Site management. Workbook., Ineternational Labour Office, Geneva, 1996
- Praca zbiorowa, English for construction managers and engineering. Part 2: Principles of the management in construction., Poltext, Warszawa, 2008
- Kerzner H., Project Management. A system approach to planning,scheduling and controlling., John Wiley& Sons, Inc. New Jersey, 2003
Literatura dodatkowa
- Chudley R., Greeno R., Building construction. Handbook. Incorporating current building&construction regulations, Butterworth- Heinemann, England, 2010
- Chudley R., Greeno R., Construction technology. Pearson education limited., England, 2005