Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)

Sylabus przedmiotu Project Management 2:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Project Management 2
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Inżynierii Budowlanej i Komunikacyjnej
Nauczyciel odpowiedzialny Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 6,0 ECTS (formy) 6,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 30 3,00,50egzamin
ćwiczenia audytoryjneA1 30 3,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Completed course of Project Management I
W-2Completed course of Site Management I
W-3Completed course of Quality Managenebt Systems

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Student to be familiar with organization and comencemment of construction project
C-2Student to be familiar with time management of project

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
ćwiczenia audytoryjne
T-A-1Network schedules for the whole life-cycle of the Project,4
T-A-2Development of Project Management Plan (PMP) for construction process,6
T-A-3Project costs control in the whole life cycle,4
T-A-4Calculation of project activities progress by means of Percentage Complete method,3
T-A-5Earned Value Method with regards to all stages of Project,10
T-A-6Control of project execution,3
30
wykłady
T-W-1The life cycle of construction Project,2
T-W-2Basic functions of Employer in construction process,2
T-W-3The principles of time management in various stages of construction process,2
T-W-4The principles of Project Management Plan development,6
T-W-5Basic concepts and definitions of the Leadership4
T-W-6Project team organisation,2
T-W-7Responsibility Allocation Matrix (RAM) of Project - trainning, certificates, up-grading,2
T-W-8The scope of project technical dokumentation in comparison of execution effectiveness,2
T-W-9Trends` analysis of Activities progress with regards to base-line Plan,2
T-W-10Financial analysis of project progress during execution stage - Earned Value Method6
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
ćwiczenia audytoryjne
A-A-1Class Participation30
A-A-2Independent analysis of lexercises and ecture content and literature recognition21
A-A-3Preparation for each lesson7
A-A-4Preparation for the exam15
A-A-5Exam2
75
wykłady
A-W-1Class Participation30
A-W-2Independent analysis of lecture content15
A-W-3Literature recognition9
A-W-4Preparation for the exam20
A-W-5Final Exam2
76

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1lecture
M-2exercises

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: case study
S-2Ocena podsumowująca: written exam

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM_1-_null_W01
Rozpoznaje potrzeby zasobów niezbędnych do realizacji inwestycji, definiuje i kontrolujekosztybudowy zgodnie z harmonogramem
C-1, C-2T-A-1, T-A-4, T-A-6, T-W-6, T-W-1, T-W-9M-1, M-2S-2

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM_1-_null_U01
Tworzy zespół do realizacji projektu budowlanego, sporządza harmonogram działań inwestycyjnych.
C-1T-W-6, T-W-7M-1S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM_1-_null_K01
Jest świadomy zachowania w sposób profesjonalny, jest zdolny do podejmowania decyzji w zakresie usprawnienia procesu inwestycyjnego.
C-1, C-2T-A-6, T-W-7M-1, M-2S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM_1-_null_W01
Rozpoznaje potrzeby zasobów niezbędnych do realizacji inwestycji, definiuje i kontrolujekosztybudowy zgodnie z harmonogramem
2,0
3,0Rozwiązuje test w 60% , rozpoznaje zasoby ludzkie, materiałowe i sprzętowe niezbędne do realizacji inwestycji
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM_1-_null_U01
Tworzy zespół do realizacji projektu budowlanego, sporządza harmonogram działań inwestycyjnych.
2,0
3,0Potrafi określić skład zespołu do realizowanego projektu budowlanego
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM_1-_null_K01
Jest świadomy zachowania w sposób profesjonalny, jest zdolny do podejmowania decyzji w zakresie usprawnienia procesu inwestycyjnego.
2,0
3,0Ma świadomość posiadania wiedzy lecz nie potrafi wykorzystać jej w dostatecznym stopniu
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Kerzner Harold, Project Management - A system approach to planning, scheduling and control, John Wiley &Sons, 2003
  2. Kerzner Harold, Advanced Project Management – edycja polska, John Wiley &Sons, 2004
  3. Rory Burke, Project management – planning and control, John Wiley &Sons, 1993

Treści programowe - ćwiczenia audytoryjne

KODTreść programowaGodziny
T-A-1Network schedules for the whole life-cycle of the Project,4
T-A-2Development of Project Management Plan (PMP) for construction process,6
T-A-3Project costs control in the whole life cycle,4
T-A-4Calculation of project activities progress by means of Percentage Complete method,3
T-A-5Earned Value Method with regards to all stages of Project,10
T-A-6Control of project execution,3
30

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1The life cycle of construction Project,2
T-W-2Basic functions of Employer in construction process,2
T-W-3The principles of time management in various stages of construction process,2
T-W-4The principles of Project Management Plan development,6
T-W-5Basic concepts and definitions of the Leadership4
T-W-6Project team organisation,2
T-W-7Responsibility Allocation Matrix (RAM) of Project - trainning, certificates, up-grading,2
T-W-8The scope of project technical dokumentation in comparison of execution effectiveness,2
T-W-9Trends` analysis of Activities progress with regards to base-line Plan,2
T-W-10Financial analysis of project progress during execution stage - Earned Value Method6
30

Formy aktywności - ćwiczenia audytoryjne

KODForma aktywnościGodziny
A-A-1Class Participation30
A-A-2Independent analysis of lexercises and ecture content and literature recognition21
A-A-3Preparation for each lesson7
A-A-4Preparation for the exam15
A-A-5Exam2
75
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Class Participation30
A-W-2Independent analysis of lecture content15
A-W-3Literature recognition9
A-W-4Preparation for the exam20
A-W-5Final Exam2
76
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM_1-_null_W01Rozpoznaje potrzeby zasobów niezbędnych do realizacji inwestycji, definiuje i kontrolujekosztybudowy zgodnie z harmonogramem
Cel przedmiotuC-1Student to be familiar with organization and comencemment of construction project
C-2Student to be familiar with time management of project
Treści programoweT-A-1Network schedules for the whole life-cycle of the Project,
T-A-4Calculation of project activities progress by means of Percentage Complete method,
T-A-6Control of project execution,
T-W-6Project team organisation,
T-W-1The life cycle of construction Project,
T-W-9Trends` analysis of Activities progress with regards to base-line Plan,
Metody nauczaniaM-1lecture
M-2exercises
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: written exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Rozwiązuje test w 60% , rozpoznaje zasoby ludzkie, materiałowe i sprzętowe niezbędne do realizacji inwestycji
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM_1-_null_U01Tworzy zespół do realizacji projektu budowlanego, sporządza harmonogram działań inwestycyjnych.
Cel przedmiotuC-1Student to be familiar with organization and comencemment of construction project
Treści programoweT-W-6Project team organisation,
T-W-7Responsibility Allocation Matrix (RAM) of Project - trainning, certificates, up-grading,
Metody nauczaniaM-1lecture
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: written exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Potrafi określić skład zespołu do realizowanego projektu budowlanego
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM_1-_null_K01Jest świadomy zachowania w sposób profesjonalny, jest zdolny do podejmowania decyzji w zakresie usprawnienia procesu inwestycyjnego.
Cel przedmiotuC-1Student to be familiar with organization and comencemment of construction project
C-2Student to be familiar with time management of project
Treści programoweT-A-6Control of project execution,
T-W-7Responsibility Allocation Matrix (RAM) of Project - trainning, certificates, up-grading,
Metody nauczaniaM-1lecture
M-2exercises
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: case study
S-2Ocena podsumowująca: written exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Ma świadomość posiadania wiedzy lecz nie potrafi wykorzystać jej w dostatecznym stopniu
3,5
4,0
4,5
5,0