Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Basic Concrete Structures:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Basic Concrete Structures | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Konstrukcji Żelbetowych i Technologii Betonu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Piotr Brzozowski <Piotr.Brzozowski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Piotr Brzozowski <Piotr.Brzozowski@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 5,0 | ECTS (formy) | 5,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Strength of materials |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Basic knowledge of concrete structural engineering |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Design and detailing of basic reinforced concrete members: load collection, effective length of elements, cover of reinforcement, bending and shear calculations. | 30 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | History of concrete structures | 2 |
T-W-2 | Standards and codes for concrete structures | 2 |
T-W-3 | Proprieties of concrete and reinforcement | 4 |
T-W-4 | Structural fire design of concrete elements | 2 |
T-W-5 | Basic of structural design of reinforced concrete (beams and slabs). | 10 |
T-W-6 | Fundamentals of bending and shear. | 10 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Attendance at project work | 30 |
A-P-2 | Preparation of homework assignments | 20 |
50 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Attendance at lectures | 27 |
A-W-2 | Desk study at home | 35 |
A-W-3 | Preparations for the test | 10 |
A-W-4 | Passing the test | 3 |
75 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lectures |
M-2 | Design workshop |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Continuous assessment |
S-2 | Ocena podsumowująca: Project works |
S-3 | Ocena podsumowująca: Written exam |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_W01 Student knows and understands the theoretical foundations of reinforced concrete structures. | — | — | C-1 | T-W-2, T-W-3, T-W-1, T-W-6, T-W-4, T-W-5 | M-1 | S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_U01 Student is able to design simple elements of reiforced concrete construction. | — | — | C-1 | T-P-1 | M-2 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_K01 The student understands the need for lifelong learning. | — | — | C-1 | T-P-1, T-W-2, T-W-3, T-W-1, T-W-6, T-W-4, T-W-5 | M-1, M-2 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_W01 Student knows and understands the theoretical foundations of reinforced concrete structures. | 2,0 | |
3,0 | A solution that maintains the basic requirements of substantive and formal correctness (completeness, order, readability) with clearly visible mistakes. The analysis of the presented work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_U01 Student is able to design simple elements of reiforced concrete construction. | 2,0 | |
3,0 | A solution that maintains the basic requirements of substantive and formal correctness (completeness, order, readability) with clearly visible mistakes. The analysis of the presented work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_K01 The student understands the need for lifelong learning. | 2,0 | |
3,0 | A solution that maintains the basic requirements of substantive and formal correctness (completeness, order, readability) with clearly visible mistakes. The analysis of the presented work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Design of Structural Elements, Spon, 2009
- Reinforced Concrete Design, Palgrave, 1999
- Reinforced Concrete: Mechanics and Design, Pearson, 2009
- Composite Structures of Steel and Concrete, Wiley, 2004