Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | TCH_2A_D06-09_W01 | definiuje szczegółowo zagadnienia bezpośrednio związane z technologiami niskotonażowymi w przemyśle nieorganicznym, w tym produkcją pigmentów, niektórych materiałów węglowych, krzemu i innych |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TCH_2A_W01 | Absolwent posiada pogłębioną wiedzę w zakresie procesów chemicznych, obejmującą odpowiedni dobór materiałów, surowców, metod, technik, aparatury i urządzeń do realizacji procesów chemicznych/biochemicznych oraz metod charakteryzowania surowców i otrzymanych produktów |
---|
TCH_2A_W04 | Absolwent posiada pogłębioną wiedzę o najnowszych technologiach chemicznych i materiałowych, zna aktualne trendy rozwoju technologii chemicznej i możliwości jej zastosowania w wybranych obszarach nauki i techniki |
Cel przedmiotu | C-1 | zapoznanie studenta z materiałami produkowanymi w stosunkowo niewielkich ilościach, w tym do zastosowań specjalnych |
---|
C-2 | zapoznanie studenta z nietypowymi metodami syntezy różnych materiałów, w tym z technologiami wieloetapowymi |
Treści programowe | T-W-6 | Otrzymywanie gazów szlachetnych |
---|
T-W-4 | Sorbenty nieorganiczne - otrzymywanie, właściwości i zastosowanie |
T-W-5 | Otrzymywanie i zastosowaniei ditelnku węgla |
T-W-1 | Materiały węglowe: węgiel aktywny, sorbenty hybrydowe, diament syntetyczny, grafit - otrzymywanie i właściwości. |
T-W-2 | Pigmenty nieorganiczne białe, kolorowe, czarne - procesy otrzymywania właściwości. |
T-W-3 | Otrzymywanie krzemu monokrystalicznego |
Metody nauczania | M-1 | wykład informacyjny, dyskusja dydaktyczna, wykład problemowy |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Egzamin ustny |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | student w minimalnym stopniu zna technologie z zakresu treści przedmiotu, z trudnością łączy niektóre wspólne elementy omawianych procesów, z trudnością wskazuje wady i zalety różnych technologii bezpośrednio związanych z produkcją niskotonażową |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |