Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Chemical Engineering (S1)
Sylabus przedmiotu Management in Engineering:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Chemical Engineering | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | inżynier | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Management in Engineering | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Jednostka zewnętrzna | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Paweł Żebrowski <Pawel.Zebrowski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | 2 | Grupa obieralna | 2 |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basics of Management |
W-2 | Mathematics |
W-3 | Engineering |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Consolidation of knowledge related to the management in engineering. |
C-2 | Developing student’s ability to recognize the basic concepts of management in engineering. |
C-3 | Improving student’s awareness of the need for continuous education and professional development. |
C-4 | Project management of engineering projects in practice. Get to know and forming teams. Teams management. Workflow. Milestones. Risks and how to aviod them. Project planning and executing |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Get to know and forming teams. Teams management. Workflow. Milestones. Risks and how to aviod them. Project planning and executing. Project management of engineering projects in practice. | 15 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in lectures. | 10 |
A-W-2 | Participation in project classes. | 5 |
A-W-3 | Preparation to the lecture. | 5 |
A-W-4 | Independent study of the subject matter of the classes. | 3 |
A-W-5 | Consultations | 2 |
25 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Written test |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ChEn_1A_C24a_W01 Student has theory-based knowledge within the scope of management in engineering. | ChEn_1A_W16, ChEn_1A_W17 | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ChEn_1A_C24a_U01 Student can use the acquired knowledge to solve and evaluate selected problems in the field of management in engineering. | ChEn_1A_U05, ChEn_1A_U11, ChEn_1A_U12, ChEn_1A_U13 | — | — | C-2 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ChEn_1A_C24a_K01 Student is aware of the need for continuous education and professional development in the field of management in engineering. | ChEn_1A_K02, ChEn_1A_K06 | — | — | C-3 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ChEn_1A_C24a_W01 Student has theory-based knowledge within the scope of management in engineering. | 2,0 | |
3,0 | Student demonstrates basic knowledge of management in engineering. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ChEn_1A_C24a_U01 Student can use the acquired knowledge to solve and evaluate selected problems in the field of management in engineering. | 2,0 | |
3,0 | Student is able to use the acquired knowledge at a basic level to solve and evaluate selected problems in the field of management in engineering. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ChEn_1A_C24a_K01 Student is aware of the need for continuous education and professional development in the field of management in engineering. | 2,0 | |
3,0 | The student understands the need for continuous education and training at a basic level in the field of management in engineering. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Paul S Chinowsky, James E Meredith, Strategic Corporate Management for Engineering, Oxford University Press, UK, 2000
- Garold D. Oberlender, Project Management for Engineering and Construction, McGraw-Hill International Editions, 2011
- Karl Smith, P.K. Imbrie, Teamwork and Project Management (Basic Engineering Series and Tools), 2011
- J. Park , T. P. Seager , P. S. C. Rao , M. Convertino , I. Linkov, , Integrating Risk and Resilience Approaches to Catastrophe Management in Engineering Systems, 2011
Literatura dodatkowa
- M.D. Singh, An interpretive structural modeling of knowledge management in engineering industries, MCB UP Limited, 2003
- W. Hammer, D. Price, Occupational Safety Management and Engineering (5th Edition), 2011