Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa - Obrót środkami ochrony roślin i nawozami

Sylabus przedmiotu Nowoczesne metody komunikowania się z producentami i klientami:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Obrót środkami ochrony roślin i nawozami
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom podyplomowe
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów charakterystyki PRK
Profil
Moduł
Przedmiot Nowoczesne metody komunikowania się z producentami i klientami
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Agroinżynierii
Nauczyciel odpowiedzialny Magdalena Sobolewska <Magdalena.Sobolewska@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 1,0 ECTS (formy) 1,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 5 0,50,50zaliczenie
zajęcia terenoweT1 4 0,50,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Wiadomości z zakresu: komunikacji w tym marketingowej, doradztwa rolniczego oraz rolnictwa.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Zapoznanie się z nowoczesnymi metodami komunikacji z producentami i klientami.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
zajęcia terenowe
T-T-1Wyjazd terenowy do Grupa Azoty Z. Ch. Police4
4
wykłady
T-W-1Nowoczesne metody komunikacji między producentami i klientami5
5

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
zajęcia terenowe
A-T-1uczestnictwo w zajęciach4
A-T-2Konsultacje.3
A-T-3przygotowanie do zajęć5
12
wykłady
A-W-1Konsultacje.4
A-W-2uczestnictwo w zajęciach5
A-W-3Przygotowanie do zaliczenia treści programowych3
12

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wykład informacyjny.
M-2Prezentacje multimedialne.
M-3Metody praktyczne (wyjazd terenowy).

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: ocena aktywności studenta
S-2Ocena podsumowująca: test

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
OSO_10-_OŚORN-6_W01
Student ma wiedzą z nowoczesnych metod komunikacji między producentami i klientami oraz doradztwa rolniczego.
OSO_10-_W06C-1T-W-1, T-T-1M-1, M-2, M-3S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
OSO_10-_OŚORN-6_U01
Student zna metody komunikowania się miedzy sektorami producentów a klientów.
OSO_10-_U06C-1T-W-1, T-T-1M-1, M-2, M-3S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
OSO_10-_OŚORN-6_K01
Student dokonuje samooceny własnych kompetencji i rozumie ich ważność.
OSO_10-_K02, OSO_10-_K05C-1T-W-1, T-T-1M-1, M-2, M-3S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
OSO_10-_OŚORN-6_W01
Student ma wiedzą z nowoczesnych metod komunikacji między producentami i klientami oraz doradztwa rolniczego.
2,0
3,0jeśli w zakresie wymaganej wiedzy student uzyska przynajmniej 55% obowiązujących efektów dla danej składowej
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
OSO_10-_OŚORN-6_U01
Student zna metody komunikowania się miedzy sektorami producentów a klientów.
2,0
3,0jeśli w zakresie wymaganych umiejętności student uzyska przynajmniej 55% obowiązujących efektów dla danej składowej
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
OSO_10-_OŚORN-6_K01
Student dokonuje samooceny własnych kompetencji i rozumie ich ważność.
2,0
3,0jeśli w zakresie wymaganych kompetencji student uzyska przynajmniej 55% obowiązujących efektów dla danej składowej
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Mruk H., Stępień B., Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw., Polskie wydawnictwo ekonomiczne, Warszawa, 2013
  2. Metody i narzędzia komunikacji marketingowej, Gnieźnieńska Wyższa Szkoła Humanistyczno-Menadżerska „Milenium, 2007, Zeszyty naukowe.
  3. Wiktor J. W., Komunikacja marketingowa, PWN

Literatura dodatkowa

  1. Komunikacja marketingowa., Literatura branżowa

Treści programowe - zajęcia terenowe

KODTreść programowaGodziny
T-T-1Wyjazd terenowy do Grupa Azoty Z. Ch. Police4
4

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Nowoczesne metody komunikacji między producentami i klientami5
5

Formy aktywności - zajęcia terenowe

KODForma aktywnościGodziny
A-T-1uczestnictwo w zajęciach4
A-T-2Konsultacje.3
A-T-3przygotowanie do zajęć5
12
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Konsultacje.4
A-W-2uczestnictwo w zajęciach5
A-W-3Przygotowanie do zaliczenia treści programowych3
12
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięOSO_10-_OŚORN-6_W01Student ma wiedzą z nowoczesnych metod komunikacji między producentami i klientami oraz doradztwa rolniczego.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOSO_10-_W06Ma wiedzę z zakresu marketingu komunikacyjnego.
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie się z nowoczesnymi metodami komunikacji z producentami i klientami.
Treści programoweT-W-1Nowoczesne metody komunikacji między producentami i klientami
T-T-1Wyjazd terenowy do Grupa Azoty Z. Ch. Police
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny.
M-2Prezentacje multimedialne.
M-3Metody praktyczne (wyjazd terenowy).
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: ocena aktywności studenta
S-2Ocena podsumowująca: test
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0jeśli w zakresie wymaganej wiedzy student uzyska przynajmniej 55% obowiązujących efektów dla danej składowej
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięOSO_10-_OŚORN-6_U01Student zna metody komunikowania się miedzy sektorami producentów a klientów.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOSO_10-_U06Potrafi wykorzystać techniki komunikowania się.
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie się z nowoczesnymi metodami komunikacji z producentami i klientami.
Treści programoweT-W-1Nowoczesne metody komunikacji między producentami i klientami
T-T-1Wyjazd terenowy do Grupa Azoty Z. Ch. Police
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny.
M-2Prezentacje multimedialne.
M-3Metody praktyczne (wyjazd terenowy).
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: ocena aktywności studenta
S-2Ocena podsumowująca: test
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0jeśli w zakresie wymaganych umiejętności student uzyska przynajmniej 55% obowiązujących efektów dla danej składowej
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięOSO_10-_OŚORN-6_K01Student dokonuje samooceny własnych kompetencji i rozumie ich ważność.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOSO_10-_K02Prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu.
OSO_10-_K05Potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy.
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie się z nowoczesnymi metodami komunikacji z producentami i klientami.
Treści programoweT-W-1Nowoczesne metody komunikacji między producentami i klientami
T-T-1Wyjazd terenowy do Grupa Azoty Z. Ch. Police
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny.
M-2Prezentacje multimedialne.
M-3Metody praktyczne (wyjazd terenowy).
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: ocena aktywności studenta
S-2Ocena podsumowująca: test
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0jeśli w zakresie wymaganych kompetencji student uzyska przynajmniej 55% obowiązujących efektów dla danej składowej
3,5
4,0
4,5
5,0