Wydział Architektury - Architektura (S1)
Sylabus przedmiotu Szkolenie adaptacyjne:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Architektura | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | inżynier architekt | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, dziedzina sztuki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Szkolenie adaptacyjne | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Dziekanat | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Prodziekan SN <Prodzekan.SN@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 0,0 | ECTS (formy) | 0,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Student posiada podstawową wiedzę ogólną z zakresu dyscyplin naukowych lub artystycznych - właściwą dla programu kształcenia. Student ma świadomość, że Uczelnia jest miejscem zdobywania wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych, zgodnie z ogólnie przyjętymi normami etycznymi. Powinien wykazywać się wysoką kulturą osobistą. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Zapoznanie studentów z organizacją i tokiem studiów, związanymi z nim prawami i obowiązkami studenta w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Zapoznanie adeptów z pracownikami, godzinami pracy i zadaniami dziekanatu. | 1 |
T-W-2 | Zasady studiowania, zaliczania przedmiotów i odpłatności za powtarzanie. Sesja i egzaminy. | 1 |
T-W-3 | Pomoc materialna dla studentów, stypendia socjalne, naukowe, zapomogi i inne. | 1 |
T-W-4 | Organizacja Wydziału, budynki Wydziału, lokalizacja Katedr. Organizacja całej Uczelni i jej ponad 70-letnia historia. | 1 |
T-W-5 | Kultura i zasady życia akademickiego. Stopnie naukowe i właściwa tytulatura. | 1 |
5 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Wykład informacyjny, objaśnienie. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena podsumowująca. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AU_1A_ES1-I/2_W24 AU_1A_W24 Posiada podstawową wiedzę z zakresu treści humanistycznych oraz innych zagadnień uzupełniających wykształcenie techniczne. | AU_1A_W26 | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AU_1A_ES1-I/2_U25 Ma umiejętność samokształcenia się, potrafi korzystać z różnego rodzaju informacji technicznej, baz danych, Internetu itd. | AU_1A_U21 | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AU_1A_ES1-I/2_K01 AU_1A_K01 rozumie potrzebę permanentnej nauki, potrafi ją organizować | AU_1A_K06 | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AU_1A_ES1-I/2_W24 AU_1A_W24 Posiada podstawową wiedzę z zakresu treści humanistycznych oraz innych zagadnień uzupełniających wykształcenie techniczne. | 2,0 | |
3,0 | Student wykorzystuje posiadane wiadomości w zakresie podstawowym. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AU_1A_ES1-I/2_U25 Ma umiejętność samokształcenia się, potrafi korzystać z różnego rodzaju informacji technicznej, baz danych, Internetu itd. | 2,0 | |
3,0 | Student jest obecny, wysłuchuje wykładu ze zrozumieniem, stara się przyswoić jak najwięcej informacji praktycznych; zadaje pytania. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
AU_1A_ES1-I/2_K01 AU_1A_K01 rozumie potrzebę permanentnej nauki, potrafi ją organizować | 2,0 | |
3,0 | Student miernie angażuje się we wspólną pracę, oczekuje gotowych i sprawdzonych rozwiązań. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Senat ZUT, Regulamin Studiów Wyższych ZUT w Szczecinie, ZUT w Szczecinie, Szczecin, 2017