Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu C# Programming Language:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot C# Programming Language
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Metod Sztucznej Inteligencji i Matematyki Stosowanej
Nauczyciel odpowiedzialny Marcin Pietrzykowski <Marcin.Pietrzykowski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 5,0 ECTS (formy) 5,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 15 1,00,25zaliczenie
laboratoriaL1 30 2,50,50zaliczenie
projektyP1 15 1,50,25zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1None

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Familiar with the sytnax, structures and principles used in the c# language
C-2The ability to develop an object-oriented program in c# language.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
laboratoria
T-L-1Introduction to visual Studio IDE and C#2
T-L-2Data types, operators2
T-L-3Controlling Programmatic Flow2
T-L-4Exceptions2
T-L-5Constructing Complex Types: classes and structs4
T-L-6Inheritance, Abstraction, Object Interfaces4
T-L-7Generic Types2
T-L-8Generic Collections2
T-L-9Input-output operations2
T-L-10Threading, parallelism and asynchronous operations4
T-L-11Windows Forms Applications4
30
projekty
T-P-1Implementation of a project involving the implementation of the simple GUI program written in C# .15
15
wykłady
T-W-1Introduction to: Object Oriented Programming, Managed Languages and C#2
T-W-2Controlling Programmatic Flow, Manipulating Types2
T-W-3Constructing Complex Types, Object Interfaces and Inheritance4
T-W-4Generic Types and Collections2
T-W-5Input-output operations and multi threading2
T-W-6Windows Forms Applications2
T-W-7Exam1
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
laboratoria
A-L-1Laboratory attendance30
A-L-2Student individual work32
62
projekty
A-P-1Participations in workshops.15
A-P-2Implementation of game as part of homework.22
37
wykłady
A-W-1Lectures attendance15
A-W-2Student individual work10
25

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Informative lectures
M-2Discussion
M-3Work with computers at laboratories
M-4Workshops

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: project work
S-2Ocena podsumowująca: written exam
S-3Ocena formująca: Finished project (impemented GUI programm written in C#).

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WI_1-_null_W01
After the course the student will know the c# syntax and will be able to define object-oriented programming principles in the context of c#
C-1T-W-5, T-W-1, T-W-4, T-W-6, T-W-3, T-W-2M-2, M-1S-2
WM-WI_1-_null_W02
After the course the student will be able to explain what is happening in a c# code.
C-2T-W-5, T-W-1, T-W-4, T-W-6, T-W-3, T-W-2M-2, M-1S-2

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WI_1-_null_U01
The student will be able to write program in a c# language.
C-1, C-2T-L-5, T-L-9, T-L-11, T-L-7, T-L-1, T-L-6, T-L-8, T-L-2, T-L-4, T-L-3, T-L-10M-2, M-3S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WI_1-_null_W01
After the course the student will know the c# syntax and will be able to define object-oriented programming principles in the context of c#
2,0
3,0The student knows c# syntax.
3,5
4,0
4,5
5,0
WM-WI_1-_null_W02
After the course the student will be able to explain what is happening in a c# code.
2,0
3,0The student is able to explain code of a simple program written in c#.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WI_1-_null_U01
The student will be able to write program in a c# language.
2,0
3,0The student is able to write a simple program in a c# language.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. John Sharp, Microsoft Visual C# 2012 Step by Step, 2013
  2. Chris Sells, Windows Forms Programming in C#, 2003
  3. Karli Watson, Jacob Vibe Hammer, Jon Reid, Morgan Skinner, Daniel Kemper, Christian Nagel, Beginning Visual C# 2012 Programming, 2012
  4. Matthew MacDonald, Pro .NET 2.0 Windows Forms and Custom Controls in C#, 2005
  5. Adam Nathan, WPF 4.5 Unleashed, 2013

Literatura dodatkowa

  1. http://en.wikibooks.org/wiki/C_Sharp_Programming
  2. Andrew Troelsen, Philip Japikse, C# 6.0 and the .NET 4.6 Framework, 2015

Treści programowe - laboratoria

KODTreść programowaGodziny
T-L-1Introduction to visual Studio IDE and C#2
T-L-2Data types, operators2
T-L-3Controlling Programmatic Flow2
T-L-4Exceptions2
T-L-5Constructing Complex Types: classes and structs4
T-L-6Inheritance, Abstraction, Object Interfaces4
T-L-7Generic Types2
T-L-8Generic Collections2
T-L-9Input-output operations2
T-L-10Threading, parallelism and asynchronous operations4
T-L-11Windows Forms Applications4
30

Treści programowe - projekty

KODTreść programowaGodziny
T-P-1Implementation of a project involving the implementation of the simple GUI program written in C# .15
15

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Introduction to: Object Oriented Programming, Managed Languages and C#2
T-W-2Controlling Programmatic Flow, Manipulating Types2
T-W-3Constructing Complex Types, Object Interfaces and Inheritance4
T-W-4Generic Types and Collections2
T-W-5Input-output operations and multi threading2
T-W-6Windows Forms Applications2
T-W-7Exam1
15

Formy aktywności - laboratoria

KODForma aktywnościGodziny
A-L-1Laboratory attendance30
A-L-2Student individual work32
62
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - projekty

KODForma aktywnościGodziny
A-P-1Participations in workshops.15
A-P-2Implementation of game as part of homework.22
37
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Lectures attendance15
A-W-2Student individual work10
25
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WI_1-_null_W01After the course the student will know the c# syntax and will be able to define object-oriented programming principles in the context of c#
Cel przedmiotuC-1Familiar with the sytnax, structures and principles used in the c# language
Treści programoweT-W-5Input-output operations and multi threading
T-W-1Introduction to: Object Oriented Programming, Managed Languages and C#
T-W-4Generic Types and Collections
T-W-6Windows Forms Applications
T-W-3Constructing Complex Types, Object Interfaces and Inheritance
T-W-2Controlling Programmatic Flow, Manipulating Types
Metody nauczaniaM-2Discussion
M-1Informative lectures
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: written exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0The student knows c# syntax.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WI_1-_null_W02After the course the student will be able to explain what is happening in a c# code.
Cel przedmiotuC-2The ability to develop an object-oriented program in c# language.
Treści programoweT-W-5Input-output operations and multi threading
T-W-1Introduction to: Object Oriented Programming, Managed Languages and C#
T-W-4Generic Types and Collections
T-W-6Windows Forms Applications
T-W-3Constructing Complex Types, Object Interfaces and Inheritance
T-W-2Controlling Programmatic Flow, Manipulating Types
Metody nauczaniaM-2Discussion
M-1Informative lectures
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: written exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0The student is able to explain code of a simple program written in c#.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WI_1-_null_U01The student will be able to write program in a c# language.
Cel przedmiotuC-1Familiar with the sytnax, structures and principles used in the c# language
C-2The ability to develop an object-oriented program in c# language.
Treści programoweT-L-5Constructing Complex Types: classes and structs
T-L-9Input-output operations
T-L-11Windows Forms Applications
T-L-7Generic Types
T-L-1Introduction to visual Studio IDE and C#
T-L-6Inheritance, Abstraction, Object Interfaces
T-L-8Generic Collections
T-L-2Data types, operators
T-L-4Exceptions
T-L-3Controlling Programmatic Flow
T-L-10Threading, parallelism and asynchronous operations
Metody nauczaniaM-2Discussion
M-3Work with computers at laboratories
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: project work
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0The student is able to write a simple program in a c# language.
3,5
4,0
4,5
5,0