Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Digital Marketing:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Digital Marketing | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Analizy Systemowej i Marketingu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Principles of marketing |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | The student is to understand the specifics of internet (digital) marketing |
C-2 | The student is to use internet (digital) marketing tools, including analytics |
C-3 | The student is to create marketing content on his own |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | The online opportunity – introduction. Terminology used by experts. | 1 |
T-P-2 | Goals to achieve online. Online business strategy plan - the social success cycle | 2 |
T-P-3 | Build web presence, Key website ingredients | 2 |
T-P-4 | How to find a business on the web? Web search principles | 1 |
T-P-5 | How to reach more people locally - web, mobile, or social? | 2 |
T-P-6 | Get started with content marketing. Applying website analytics. | 4 |
T-P-7 | Reach more customers with advertising - crafting a digital advertising plan | 2 |
T-P-8 | Track and measure web traffic - the right way to do search engine optimization | 2 |
T-P-9 | Following email marketing best practices | 2 |
T-P-10 | Sell products or services online | 2 |
20 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | lectures - participation | 20 |
A-P-2 | preparation of project | 15 |
A-P-3 | preparation to classes | 10 |
A-P-4 | preparation of presentation | 5 |
50 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | discussion |
M-2 | project |
M-3 | movie |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: evaluation of tasks |
S-2 | Ocena podsumowująca: project execution |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_DM_W01 Student understands the specifics of internet marketing | — | — | C-1, C-2, C-3 | T-P-10, T-P-1, T-P-2, T-P-7, T-P-5, T-P-6, T-P-3, T-P-9, T-P-8, T-P-4 | M-1, M-2, M-3 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_DM_U01 Student uses internet marketing tools | — | — | C-2, C-3 | T-P-9, T-P-6, T-P-3 | M-3, M-1, M-2 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_DM_K01 Student is willing to apply new technologies in management | — | — | C-3, C-2 | T-P-2, T-P-9 | M-2, M-1, M-3 | S-2, S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_DM_W01 Student understands the specifics of internet marketing | 2,0 | |
3,0 | the student uses the terminology of digital marketing and uses its basic tools | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_DM_U01 Student uses internet marketing tools | 2,0 | |
3,0 | the student uses basic tools of digital marketing | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_DM_K01 Student is willing to apply new technologies in management | 2,0 | |
3,0 | the student understands the specificity of digital marketing | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- The Ultimate Guide to Digital Marketing, Digital Marketer, 2021, pdf, https://www.digitalmarketer.com/digital-marketing/assets/pdf/ultimate-guide-to-digital-marketing.pdf
- P. Smith, Z. Zook, Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies, Kogan Page Publ., 2019, ISBN-10: 0749498641
- Dave Evans and Susan Bratton, Social Media Marketing : An Hour a Day, John Wiley & Sons, Incorporated, 2008, Access through the main library - https://ebookcentral.proquest.com/lib/zutszczecin-ebooks/detail.action?docID=366741&query=marketing+
Literatura dodatkowa
- D. Nidhi, 38 Digital Marketing Trends You Can’t Ignore in 2022, Blog, 2021, https://www.singlegrain.com/digital-marketing/digital-marketing-trends-2021/
- Tips For Internet Marketing, Blog, 2020, https://digitalmarketingworld.com.au/internet-marketing/