Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Electronic Devices and Circuits:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Electronic Devices and Circuits | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Inżynierii Systemów, Sygnałów i Elektroniki | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Witold Mickiewicz <Witold.Mickiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Mathematics |
W-2 | Physics |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | To provide knowledge on electronic semiconductor devices selected topics on analog electronic circuits. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Static and dynamic characteristics of diodes and transistors. | 4 |
T-L-2 | Transistor biasing and stabilization of operating point. | 4 |
T-L-3 | Transistor amplifiers. | 4 |
T-L-4 | Applications of operational amplifiers. | 2 |
T-L-5 | Active filters. | 4 |
T-L-6 | Oscillators. | 2 |
T-L-7 | Rectifiers. | 2 |
T-L-8 | Electronic voltage regulators. | 4 |
T-L-9 | DC voltage stabilizers. | 4 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Conduction in semiconductors. | 2 |
T-W-2 | Diodes. | 2 |
T-W-3 | Bipolar Junction Ttransistors characteristics. | 2 |
T-W-4 | Transistor biasing and thermal stabilization. | 2 |
T-W-5 | Small-signal low-frequency transistor model. | 2 |
T-W-6 | Low-frequency transistor amplifier circuits. | 2 |
T-W-7 | The high-frequency transistor. | 2 |
T-W-8 | Field-effect transistors. | 2 |
T-W-9 | Integrated circuits. | 2 |
T-W-10 | Operational amplifiers. | 2 |
T-W-11 | Feedback amplifiers and oscillators. | 2 |
T-W-12 | Active filters circuits. | 2 |
T-W-13 | Large-signal amplifiers. | 2 |
T-W-14 | Optoelectronics devices. | 2 |
T-W-15 | Rectifier and power supplies. | 2 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Presence | 30 |
A-L-2 | Home preparation | 10 |
A-L-3 | Reports preparation | 10 |
50 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Presence | 30 |
A-W-2 | Selfstudy | 20 |
50 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lectures |
M-2 | Laboratory exercises |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Written test |
S-2 | Ocena podsumowująca: Raports assessments |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_2-_null_W01 The student has knowledge on basic electronic devices and circuit, methods and techniques of analog circuit analysis. | — | — | C-1 | T-W-7, T-W-11, T-W-9, T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-14, T-W-15, T-W-10, T-W-13, T-W-12, T-W-4, T-W-6, T-W-8, T-W-5 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WE_2-_null_U01 The student has skills in the field of analysis, testing and designing simple electronic circuits using product data sheets, application notes as well as dedicated software tools. | — | — | C-1 | T-L-5, T-L-4, T-L-7, T-L-3, T-L-9, T-L-2, T-L-6, T-L-1, T-L-8 | M-2 | S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_2-_null_W01 The student has knowledge on basic electronic devices and circuit, methods and techniques of analog circuit analysis. | 2,0 | |
3,0 | The student has basic knowledge on basic electronic devices and circuit, methods and techniques of analog circuit analysis. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WE_2-_null_U01 The student has skills in the field of analysis, testing and designing simple electronic circuits using product data sheets, application notes as well as dedicated software tools. | 2,0 | |
3,0 | The student has a basic skills in the field of analysis, testing and designing simple electronic circuits using product data sheets, application notes as well as dedicated software tools. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Boylestad R.L., Nashelsky L., Electronic devices and circuit theory, Pearson, 2013, 11
Literatura dodatkowa
- Roland E. Thomas, The Analysis and Design of Linear Circuits, Wiley, 2012, 7