Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu Management of Building Projects:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Management of Building Projects
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Budownictwa Ogólnego
Nauczyciel odpowiedzialny Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 15 1,00,50zaliczenie
projektyP1 15 1,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Basic knowledge of construction technology and construction materials.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Upon completion of this course the student will be able to recognize project management procedures along with tools used to plan, manage, organize, monitor, and control a project

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
projekty
T-P-1Case study: management of building project based on selected examples15
15
wykłady
T-W-1Introduction and course requirements. Safety measures on building site, individual and staff safety.1
T-W-2Project management methodology: PRINCE2, Waterfall, and Agile. Building law in project management.5
T-W-3Project phases: strategy phase, planning phase, realization phase, closure phase2
T-W-4Mind Mapping for Project Management2
T-W-5CPM and CCPM methodology3
T-W-6Case study in project scheduling2
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
projekty
A-P-1Class Participation15
A-P-2Exercise preparation10
25
wykłady
A-W-1Class Participation15
A-W-2Independent analysis of lecture content and literature recognition3
A-W-3Preparation for the exam6
A-W-4Final exam1
25

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Lecture, case studies

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: continuous assessment
S-2Ocena podsumowująca: final exam

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WBiIS_2-_null_W01
Student has the knowledge of project management methodology and processes
C-1T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6M-1S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WBiIS_2-_null_U01
Student is able to: analyze and control construction process
C-1T-P-1M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WBiIS_2-_null_K01
Student is able in both professional and responsible way use gained knowledge and skills in executions works associated with management of building project
C-1T-P-1, T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6M-1S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WBiIS_2-_null_W01
Student has the knowledge of project management methodology and processes
2,0
3,0Student has basic knowledge about project management
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WBiIS_2-_null_U01
Student is able to: analyze and control construction process
2,0
3,0Student is able to control construction process on basic level
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WBiIS_2-_null_K01
Student is able in both professional and responsible way use gained knowledge and skills in executions works associated with management of building project
2,0
3,0Student is able in both professional and responsible way use gained knowledge and skills in executions works associated with management of building project on basic level
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. M.D.Alam, U.F.Guehl, Project-management in practise. A quideline and toolbox for successful projects, Springer, 2017
  2. Magdalena Bochenek, The mind mapping technique in project management, Creative Construction Conference 2019, Budapest, Hungary, 2019

Treści programowe - projekty

KODTreść programowaGodziny
T-P-1Case study: management of building project based on selected examples15
15

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Introduction and course requirements. Safety measures on building site, individual and staff safety.1
T-W-2Project management methodology: PRINCE2, Waterfall, and Agile. Building law in project management.5
T-W-3Project phases: strategy phase, planning phase, realization phase, closure phase2
T-W-4Mind Mapping for Project Management2
T-W-5CPM and CCPM methodology3
T-W-6Case study in project scheduling2
15

Formy aktywności - projekty

KODForma aktywnościGodziny
A-P-1Class Participation15
A-P-2Exercise preparation10
25
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Class Participation15
A-W-2Independent analysis of lecture content and literature recognition3
A-W-3Preparation for the exam6
A-W-4Final exam1
25
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WBiIS_2-_null_W01Student has the knowledge of project management methodology and processes
Cel przedmiotuC-1Upon completion of this course the student will be able to recognize project management procedures along with tools used to plan, manage, organize, monitor, and control a project
Treści programoweT-W-1Introduction and course requirements. Safety measures on building site, individual and staff safety.
T-W-2Project management methodology: PRINCE2, Waterfall, and Agile. Building law in project management.
T-W-3Project phases: strategy phase, planning phase, realization phase, closure phase
T-W-4Mind Mapping for Project Management
T-W-5CPM and CCPM methodology
T-W-6Case study in project scheduling
Metody nauczaniaM-1Lecture, case studies
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: continuous assessment
S-2Ocena podsumowująca: final exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student has basic knowledge about project management
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WBiIS_2-_null_U01Student is able to: analyze and control construction process
Cel przedmiotuC-1Upon completion of this course the student will be able to recognize project management procedures along with tools used to plan, manage, organize, monitor, and control a project
Treści programoweT-P-1Case study: management of building project based on selected examples
Metody nauczaniaM-1Lecture, case studies
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: continuous assessment
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student is able to control construction process on basic level
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WBiIS_2-_null_K01Student is able in both professional and responsible way use gained knowledge and skills in executions works associated with management of building project
Cel przedmiotuC-1Upon completion of this course the student will be able to recognize project management procedures along with tools used to plan, manage, organize, monitor, and control a project
Treści programoweT-P-1Case study: management of building project based on selected examples
T-W-1Introduction and course requirements. Safety measures on building site, individual and staff safety.
T-W-2Project management methodology: PRINCE2, Waterfall, and Agile. Building law in project management.
T-W-3Project phases: strategy phase, planning phase, realization phase, closure phase
T-W-4Mind Mapping for Project Management
T-W-5CPM and CCPM methodology
T-W-6Case study in project scheduling
Metody nauczaniaM-1Lecture, case studies
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: continuous assessment
S-2Ocena podsumowująca: final exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student is able in both professional and responsible way use gained knowledge and skills in executions works associated with management of building project on basic level
3,5
4,0
4,5
5,0