Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Civil Engineering (S2)
specjalność: Engineering Structures

Sylabus przedmiotu Diploma Seminar - prof. Iwankiewicz:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Civil Engineering
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta magister
Obszary studiów charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Diploma Seminar - prof. Iwankiewicz
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Teorii Konstrukcji
Nauczyciel odpowiedzialny Radosław Iwankiewicz <riwankiewicz@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Adrian Silicki <Adrian.Silicki@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 3,0 ECTS (formy) 3,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny 6 Grupa obieralna 1

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
seminaria dyplomoweSD3 45 3,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Courses pertinent to MSc in Engineering degree course

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Capability to present the concepts, the progress and the findings of MSc thesis.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
seminaria dyplomowe
T-SD-1Attending seminars and making own presentation(s).45
45

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
seminaria dyplomowe
A-SD-1Attending the seminars.45
A-SD-2Preparing own presentation(s).45
90

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Seminars.

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Seminar presentation(s).

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
B-A_2A_A/A/06b_W01
Student should be able to formulate and develop fundamental research concepts essential for his/her MSc thesis.
B-A_2A_W02C-1T-SD-1M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
B-A_2A_A/A/06b_U01
Student should have a capability to present at different stages the concepts, the progress and the findings of MSc thesis.
CE_2A_U27, B-A_2A_U02, B-A_2A_U04C-1T-SD-1M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
B-A_2A_A/A/06b_K01
Student should be able to make an oral/computer presentation of different stages his/her MSc thesis and to take active part in seminar discussions.
B-A_2A_K01C-1T-SD-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
B-A_2A_A/A/06b_W01
Student should be able to formulate and develop fundamental research concepts essential for his/her MSc thesis.
2,0
3,0Capability to formulate and develop research concepts.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
B-A_2A_A/A/06b_U01
Student should have a capability to present at different stages the concepts, the progress and the findings of MSc thesis.
2,0
3,0Capability to present the progress and the findings of the research being carried out.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
B-A_2A_A/A/06b_K01
Student should be able to make an oral/computer presentation of different stages his/her MSc thesis and to take active part in seminar discussions.
2,0
3,0Capability to make an oral/computer presentation and to take active part in seminar discussions.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Literature according to the subject of student's MSc thesis.

Treści programowe - seminaria dyplomowe

KODTreść programowaGodziny
T-SD-1Attending seminars and making own presentation(s).45
45

Formy aktywności - seminaria dyplomowe

KODForma aktywnościGodziny
A-SD-1Attending the seminars.45
A-SD-2Preparing own presentation(s).45
90
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięB-A_2A_A/A/06b_W01Student should be able to formulate and develop fundamental research concepts essential for his/her MSc thesis.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB-A_2A_W02Has detailed knowledge within the scope of the programmes of study related to civil engineering
Cel przedmiotuC-1Capability to present the concepts, the progress and the findings of MSc thesis.
Treści programoweT-SD-1Attending seminars and making own presentation(s).
Metody nauczaniaM-1Seminars.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Seminar presentation(s).
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Capability to formulate and develop research concepts.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięB-A_2A_A/A/06b_U01Student should have a capability to present at different stages the concepts, the progress and the findings of MSc thesis.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówCE_2A_U27Understands a need of lifelong learning
B-A_2A_U02Is able to communicate with the use of various techniques with professionals and others, also in a foreign language
B-A_2A_U04Is able to prepare and present, in Polish and a foreign language, an oral presentation concerning detailed issues within the scope of the specialisation studied
Cel przedmiotuC-1Capability to present the concepts, the progress and the findings of MSc thesis.
Treści programoweT-SD-1Attending seminars and making own presentation(s).
Metody nauczaniaM-1Seminars.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Seminar presentation(s).
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Capability to present the progress and the findings of the research being carried out.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięB-A_2A_A/A/06b_K01Student should be able to make an oral/computer presentation of different stages his/her MSc thesis and to take active part in seminar discussions.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB-A_2A_K01Is able to professionally define, classify and apply the priorities used for accomplishment of an undertaken engineering task.
Cel przedmiotuC-1Capability to present the concepts, the progress and the findings of MSc thesis.
Treści programoweT-SD-1Attending seminars and making own presentation(s).
Metody nauczaniaM-1Seminars.
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Seminar presentation(s).
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Capability to make an oral/computer presentation and to take active part in seminar discussions.
3,5
4,0
4,5
5,0