Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska - Modelowanie informacji oraz techniki CAD w budownictwie i architekturze
Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Modelowanie informacji oraz techniki CAD w budownictwie i architekturze | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | nauki techniczne | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminarium dyplomowe | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Zespół Dydaktyczny Ekonomiki, Organizacji i Zarządzania w Budownictwie | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | brak wymagań |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Celem zajęć jest zapoznanie słuchacza z zasadami opracowania pracy końcowej |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria dyplomowe | ||
T-SD-1 | Zasady pisania pracy dyplomowej | 7 |
T-SD-2 | Zaliczenie przedmiotu | 1 |
8 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria dyplomowe | ||
A-SD-1 | Uczestnictwo w zajęciach | 8 |
A-SD-2 | Studiowanie fachowej literatury | 45 |
A-SD-3 | Przygotowanie konspektu | 20 |
A-SD-4 | Przygotowanie do zaliczenia | 17 |
90 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | wykład informacyjny |
M-2 | wyjaśnienie |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: ocena ciągła |
S-2 | Ocena podsumowująca: ocena konspektu |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TCAD_10-_08/CAD_W01 Student ma wiedzę o zasadach pisania pracy końcowej | TCAD_10-_W07 | — | C-1 | T-SD-2, T-SD-1 | M-1 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TCAD_10-_08/CAD_U01 Student potrafi opracować konspekt pracy końcowej | TCAD_10-_U07 | — | C-1 | T-SD-2, T-SD-1 | M-2 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TCAD_10-_08/CAD_K01 Student potrafi doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności | TCAD_10-_K01 | — | C-1 | T-SD-2, T-SD-1 | M-1, M-2 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCAD_10-_08/CAD_W01 Student ma wiedzę o zasadach pisania pracy końcowej | 2,0 | |
3,0 | student ma podstawową wiedzę o zasadach pisania pracy dyplomowej | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCAD_10-_08/CAD_U01 Student potrafi opracować konspekt pracy końcowej | 2,0 | |
3,0 | Student potrafi opracować konspekt pracy dyplomowej | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCAD_10-_08/CAD_K01 Student potrafi doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności | 2,0 | |
3,0 | Student rozumie potrzebę ciągłego uczenia się | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Wojciechowska R., Przewodnik metodyczny pisania pracy dyplomowej, PWN, Warszawa, 2010