Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)

Sylabus przedmiotu Basic Concrete Structures:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Basic Concrete Structures
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Konstrukcji Żelbetowych i Technologii Betonu
Nauczyciel odpowiedzialny Piotr Brzozowski <Piotr.Brzozowski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Piotr Brzozowski <Piotr.Brzozowski@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 5,0 ECTS (formy) 5,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
projektyP1 30 2,00,40zaliczenie
wykładyW1 30 3,00,60zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Strength of materials

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Basic knowledge of concrete structural engineering

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
projekty
T-P-1Design and detailing of basic reinforced concrete members30
30
wykłady
T-W-1History of concrete structures2
T-W-2Standards and codes for concrete structures2
T-W-3Proprieties of concrete and reinforcement4
T-W-4Structural fire design of concrete elements2
T-W-5Basic of structural design of reinforced concrete (beams and slabs).10
T-W-6Fundamentals of bending and shear.10
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
projekty
A-P-1design workshop60
60
wykłady
A-W-1lectures and learning at home90
90

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Lectures
M-2Design workshop

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Continuous assessment
S-2Ocena podsumowująca: Project works
S-3Ocena podsumowująca: Written exam

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WBiA_1-_??_W01
Student knows and understands the theoretical foundations of reinforced concrete structures.
C-1T-W-2, T-W-3, T-W-1, T-W-6, T-W-4, T-W-5M-1S-3

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WBiA_1-_??_U01
Student is able to design simple elements of reiforced concrete construction.
C-1T-P-1M-2S-1, S-2

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WBiA_1-_??_K01
The student understands the need for lifelong learning.
C-1T-W-2, T-W-3, T-W-1, T-W-6, T-W-4, T-W-5, T-P-1M-1, M-2S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WBiA_1-_??_W01
Student knows and understands the theoretical foundations of reinforced concrete structures.
2,0
3,0A solution that maintains the basic requirements of substantive and formal correctness (completeness, order, readability) with clearly visible mistakes. The analysis of the presented work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WBiA_1-_??_U01
Student is able to design simple elements of reiforced concrete construction.
2,0
3,0A solution that maintains the basic requirements of substantive and formal correctness (completeness, order, readability) with clearly visible mistakes. The analysis of the presented work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WBiA_1-_??_K01
The student understands the need for lifelong learning.
2,0
3,0A solution that maintains the basic requirements of substantive and formal correctness (completeness, order, readability) with clearly visible mistakes. The analysis of the presented work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Design of Structural Elements, Spon, 2009
  2. Reinforced Concrete Design, Palgrave, 1999
  3. Reinforced Concrete: Mechanics and Design, Pearson, 2009
  4. Composite Structures of Steel and Concrete, Wiley, 2004

Treści programowe - projekty

KODTreść programowaGodziny
T-P-1Design and detailing of basic reinforced concrete members30
30

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1History of concrete structures2
T-W-2Standards and codes for concrete structures2
T-W-3Proprieties of concrete and reinforcement4
T-W-4Structural fire design of concrete elements2
T-W-5Basic of structural design of reinforced concrete (beams and slabs).10
T-W-6Fundamentals of bending and shear.10
30

Formy aktywności - projekty

KODForma aktywnościGodziny
A-P-1design workshop60
60
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1lectures and learning at home90
90
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WBiA_1-_??_W01Student knows and understands the theoretical foundations of reinforced concrete structures.
Cel przedmiotuC-1Basic knowledge of concrete structural engineering
Treści programoweT-W-2Standards and codes for concrete structures
T-W-3Proprieties of concrete and reinforcement
T-W-1History of concrete structures
T-W-6Fundamentals of bending and shear.
T-W-4Structural fire design of concrete elements
T-W-5Basic of structural design of reinforced concrete (beams and slabs).
Metody nauczaniaM-1Lectures
Sposób ocenyS-3Ocena podsumowująca: Written exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0A solution that maintains the basic requirements of substantive and formal correctness (completeness, order, readability) with clearly visible mistakes. The analysis of the presented work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WBiA_1-_??_U01Student is able to design simple elements of reiforced concrete construction.
Cel przedmiotuC-1Basic knowledge of concrete structural engineering
Treści programoweT-P-1Design and detailing of basic reinforced concrete members
Metody nauczaniaM-2Design workshop
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Continuous assessment
S-2Ocena podsumowująca: Project works
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0A solution that maintains the basic requirements of substantive and formal correctness (completeness, order, readability) with clearly visible mistakes. The analysis of the presented work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WBiA_1-_??_K01The student understands the need for lifelong learning.
Cel przedmiotuC-1Basic knowledge of concrete structural engineering
Treści programoweT-W-2Standards and codes for concrete structures
T-W-3Proprieties of concrete and reinforcement
T-W-1History of concrete structures
T-W-6Fundamentals of bending and shear.
T-W-4Structural fire design of concrete elements
T-W-5Basic of structural design of reinforced concrete (beams and slabs).
T-P-1Design and detailing of basic reinforced concrete members
Metody nauczaniaM-1Lectures
M-2Design workshop
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Continuous assessment
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0A solution that maintains the basic requirements of substantive and formal correctness (completeness, order, readability) with clearly visible mistakes. The analysis of the presented work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own.
3,5
4,0
4,5
5,0