Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Advanced Concrete Structures:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Advanced Concrete Structures | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Konstrukcji Żelbetowych i Technologii Betonu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Piotr Brzozowski <Piotr.Brzozowski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Piotr Brzozowski <Piotr.Brzozowski@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 5,0 | ECTS (formy) | 5,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Strength of materials |
W-2 | Basic Concrete Structures |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Advanced knowledge of concrete structural engineering |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Design and detailing of advanced reinforced concrete members. | 30 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Standards and codes for advanced concrete structures. | 2 |
T-W-2 | Environmental loads. | 2 |
T-W-3 | Proprieties of prestressing steel. | 2 |
T-W-4 | Basic of structural design of reinforced concrete elements (columns, stairs, walls, foundations). | 8 |
T-W-5 | Basic of precast and prestressed concrete. | 8 |
T-W-6 | Advanced analysis of bending, shear and compression. | 8 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | design workshop | 60 |
60 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | lectures and learning at home | 90 |
90 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | lecture |
M-2 | design workshop |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Continuous assessment |
S-2 | Ocena podsumowująca: Project works |
S-3 | Ocena podsumowująca: Written exam |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_W01 Student knows the rules for design of reinforced concrete members subjected to compression. | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-3, T-W-6, T-W-5, T-W-4, T-W-2 | M-1 | S-3 |
WM-WBiA_1-_??_W02 Student knows the rules for constructing reinforced concrete foundations. | — | — | C-1 | T-W-4 | M-1 | S-3 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_U01 Student can design complex reinforced concrete components of structures and building. | — | — | C-1 | T-P-1 | M-2 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_K01 The student understands the need for lifelong learning. | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-3, T-W-6, T-W-5, T-W-4, T-W-2, T-P-1 | M-1, M-2 | S-2, S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_W01 Student knows the rules for design of reinforced concrete members subjected to compression. | 2,0 | |
3,0 | A solution that maintains the basic requirements of substantive and formal correctness (completeness, order, readability) with clearly visible mistakes. The analysis of the presented work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | ||
WM-WBiA_1-_??_W02 Student knows the rules for constructing reinforced concrete foundations. | 2,0 | |
3,0 | A solution that maintains the basic requirements of substantive and formal correctness (completeness, order, readability) with clearly visible mistakes. The analysis of the presented work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_U01 Student can design complex reinforced concrete components of structures and building. | 2,0 | |
3,0 | A solution that maintains the basic requirements of substantive and formal correctness (completeness, order, readability) with clearly visible mistakes. The analysis of the presented work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_K01 The student understands the need for lifelong learning. | 2,0 | |
3,0 | A solution that maintains the basic requirements of substantive and formal correctness (completeness, order, readability) with clearly visible mistakes. The analysis of the presented work shows that the student, after pointing out the mistakes, will be able to correct them on his own. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Fundamentals of prestressed concrete design, PCI, 1991
- Structural Elements Design Manual, Elsevier, 2009
- Reinforced Concrete Design, Palgrave, 1999
- Reinforced Concrete: Mechanics and Design, Pearson, 2009