Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Academic Writing:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Academic Writing | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Studiów Regionalnych i Europejskich | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Agnieszka Brelik <Agnieszka.Brelik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Natalia Dominiak <Natalia.Dominiak@zut.edu.pl>, Ileana Tache <ileanatache@unitbv.ro> | ||
ECTS (planowane) | 6,0 | ECTS (formy) | 6,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | No requirements |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Students will learn: Writing Process and strategy (research, planning, summarising, organising, plagiarism, referencing, proofreading) Elements of writing (argument and discussion, cause and effect, definitions, style) Writing Vocabulary and language (precision, clarity, conciseness, academic vocabulary, word choice) Structure of scientific paper (organising the document, transition, data implementation and display) |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | 1. Basic concept of academic writing 2. Structure of scientific research paper 3. Writing models 4. Bibliographic references and citation styles 5. Self-presentation academic writing | 30 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Attendance, in-class participation and project, case study | 180 |
180 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lectures, lab, group discussions. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: A research project using the impelmented methods in the form of double groups, and an oral examination |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_AW-_W01 Students learn about basic issues of academic writing and this will give an overview of structure, self –presentation, concept of academic writing. This module is introduced to make students familiar with the subject. It provides an overview of academic writing. | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_AWR_U01 As a result of the course the student should: understrand the writing process and strategy | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_AWR_K01 As a result of the course the student: will be able to use in practice the knowledge gained in the field. | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_AW-_W01 Students learn about basic issues of academic writing and this will give an overview of structure, self –presentation, concept of academic writing. This module is introduced to make students familiar with the subject. It provides an overview of academic writing. | 2,0 | |
3,0 | Student has basic issues of academic writing | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_AWR_U01 As a result of the course the student should: understrand the writing process and strategy | 2,0 | |
3,0 | Student has basic issues of academic writing | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_AWR_K01 As a result of the course the student: will be able to use in practice the knowledge gained in the field. | 2,0 | |
3,0 | Student has basic issues of academic writing | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- John M. Swales and Christine B. Feak., Academic Writing for Graduate Students - Essential Tasks and Skills., The U. of Michigan Press., Michigan, 2004
- John M. Swales and Christine B. Feak., Abstracts and the Writing of Abstracts., The U. of Michigan Press., Michigan, 2009