Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Marketing In Nonprofit Sector:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Marketing In Nonprofit Sector | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Analizy Systemowej i Marketingu | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 6,0 | ECTS (formy) | 6,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basic knowledge on marketing principles |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Students ought to know the essence of nonprofit sector in a comparison with a profit one |
C-2 | ought to discuss genesis of noncommercial marketing |
C-3 | to design marketing tools for nonprofit organizations |
C-4 | to create and manage new offers |
C-5 | to plan communication strategy and to organize cooperation with business |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Nonprofit sector – hallmarks | 3 |
T-W-2 | Genesis of nonprofit marketing | 3 |
T-W-3 | Marketing planning | 4 |
T-W-4 | Designing marketing mix | 3 |
T-W-5 | Launching new offerings | 4 |
T-W-6 | Managing perceived costs | 3 |
T-W-7 | Formulating communication strategies | 3 |
T-W-8 | Public relations at the organization level | 3 |
T-W-9 | Working with the private sector | 2 |
T-W-10 | Nonprofit organizations` role in healthcare system, tourism and the youth sport | 2 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | participation in lectures | 30 |
A-W-2 | case study preparation | 40 |
A-W-3 | preparations for classes | 50 |
A-W-4 | preparations for revisions | 20 |
A-W-5 | project development | 40 |
180 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lectures with PP presentations, films, case studies, brainstorming, texts analysis |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: written short exam, attendance, in-class participation, and small projects |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_null_W01 1. student is able to analyze properly problems of nonprofit 2. is able to forecast processes and socio-economic phenomena related to nonprofit sector 3. has the ability to analyze proposed solutions, suggests appropriate elucidations 4. can prepare a marketing program for an NGO 5. can cooperate in a group | — | — | C-2, C-5, C-1, C-3, C-4 | T-W-7, T-W-9, T-W-8, T-W-2, T-W-5, T-W-6, T-W-3, T-W-1, T-W-4, T-W-10 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_null_U01 a student creates marketing strategy for nonprofit organisation | — | — | C-2, C-5, C-1, C-3, C-4 | T-W-7, T-W-9, T-W-8, T-W-2, T-W-5, T-W-6, T-W-3, T-W-1, T-W-4, T-W-10 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_null_K01 a student understands the role of NGOs in society | — | — | C-2, C-5, C-1, C-3, C-4 | T-W-7, T-W-9, T-W-8, T-W-2, T-W-5, T-W-6, T-W-3, T-W-1, T-W-4, T-W-10 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_null_W01 1. student is able to analyze properly problems of nonprofit 2. is able to forecast processes and socio-economic phenomena related to nonprofit sector 3. has the ability to analyze proposed solutions, suggests appropriate elucidations 4. can prepare a marketing program for an NGO 5. can cooperate in a group | 2,0 | |
3,0 | Student correctly defines some concepts of marketing in nonprofit sector | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_null_U01 a student creates marketing strategy for nonprofit organisation | 2,0 | |
3,0 | a student knows basic asumptions of marketing strategy | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_null_K01 a student understands the role of NGOs in society | 2,0 | |
3,0 | a student knows how to create marketing strategy for an NGO | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- A.R. Andreasen, Ph. Kotler, Strategic marketing for nonprofit organizations, Pearson Education Inc, New Jersey, 2008
Literatura dodatkowa
- J.G. Dees, J. Emerson, P. Economy, Strategic tools for social entrepreneurs, Wiley & Sons, New York, 2002