Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu Theory of Consumption:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Theory of Consumption
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Wymiana Międzynarodowa - WEKON
Nauczyciel odpowiedzialny Constantinos Charalambous <c.charalambous@cityu.ac.cy>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 4,0 ECTS (formy) 4,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 20 4,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Knowledge of marketing principles

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1- learn about the basic issues of economics of consumption and its research methodology, - develop certain practical problems of consumption controlling - explore the results of studies of consumer behavior and their role in the formulation of company marketing strategy

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
wykłady
T-W-1 Terminology and typology of the consumption  The needs and preferences of consumers  Consumer decision-making process  Consumption features and accuracy of its development  Determinants of consumption  Sources of information and methods of consumer research  Globalization and its influence on the consumption20
20

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
wykłady
A-W-1Participation in classes Consultation for the lecture Own work (reading literature) Preparation of the project Preparatin for assessment120
120

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Lectures, group discussions

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Case study presentation

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_??_W01
Student characterizes and identifies the key issues of theory of consumption
C-1T-W-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_??_W01
Student characterizes and identifies the key issues of theory of consumption
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of theory of consumption
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Antonides G., van Raaij W.F., Consumer Behaviour: A European Perspective, J. Wiley & Sons, New York, 1998
  2. East R., Consumer Behaviour: Advances and Applications in Marketing, Prentice Hall, London, 1997

Literatura dodatkowa

  1. Evans, M., Moutinho, L., van Raaij W.F., Applied consumer behavior, Addison-Wesley Publ. Co., Harlow, 1996

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1 Terminology and typology of the consumption  The needs and preferences of consumers  Consumer decision-making process  Consumption features and accuracy of its development  Determinants of consumption  Sources of information and methods of consumer research  Globalization and its influence on the consumption20
20

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Participation in classes Consultation for the lecture Own work (reading literature) Preparation of the project Preparatin for assessment120
120
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_??_W01Student characterizes and identifies the key issues of theory of consumption
Cel przedmiotuC-1- learn about the basic issues of economics of consumption and its research methodology, - develop certain practical problems of consumption controlling - explore the results of studies of consumer behavior and their role in the formulation of company marketing strategy
Treści programoweT-W-1 Terminology and typology of the consumption  The needs and preferences of consumers  Consumer decision-making process  Consumption features and accuracy of its development  Determinants of consumption  Sources of information and methods of consumer research  Globalization and its influence on the consumption
Metody nauczaniaM-1Lectures, group discussions
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Case study presentation
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of theory of consumption
3,5
4,0
4,5
5,0