Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Thesis Seminar:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Thesis Seminar | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Wymiana Międzynarodowa - WEKON | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Dawid Dawidowicz <Dawid.Dawidowicz@zut.edu.pl>, Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 30,0 | ECTS (formy) | 30,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Student should be able to: Prepare a concept of a thesis Explain rules of thesis and research questions principles Select an appropriate method of research Conduct analysis of the research part of the thesis Solve research problems Obey standards of writing theses Present results of research |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Student should be able to: Prepare a concept of a thesis Explain rules of thesis and research questions principles Select an appropriate method of research Conduct analysis of the research part of the thesis Solve research problems Obey standards of writing theses Present results of research |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria dyplomowe | ||
T-SD-1 | Verification of concept and plan of a thesis Formulation and rules on research questions Methods of research Analysis of research part of a thesis Solving research problems Standards of theses writing Presentation of research results | 30 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria dyplomowe | ||
A-SD-1 | Verification of concept and plan of a thesis Formulation and rules on research questions Methods of research Analysis of research part of a thesis Solving research problems Standards of theses writing Presentation of research results | 900 |
900 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | seminar |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Assessment of progress based on materials delivered by a student and attendance at meetings |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_W01 student has the ability to analyze research problems student has the ability to create own research plan scientific texts research reports student can present results of work in a form of multimedia presentations | — | — | C-1 | T-SD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_TS_U01 As a result of the course the student should: be able to analyze the part of thesis, solve research problems. | — | — | C-1 | T-SD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WEKON_1-_TS_K01 As a result of the cours the student: will be able to use in practice the knowledge gained in the field. | — | — | C-1 | T-SD-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_??_W01 student has the ability to analyze research problems student has the ability to create own research plan scientific texts research reports student can present results of work in a form of multimedia presentations | 2,0 | |
3,0 | Assessment of progress based on materials delivered by a student and attendance at meetings | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_TS_U01 As a result of the course the student should: be able to analyze the part of thesis, solve research problems. | 2,0 | |
3,0 | Student: in the field of knowledge mastered the basic material of the program. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WEKON_1-_TS_K01 As a result of the cours the student: will be able to use in practice the knowledge gained in the field. | 2,0 | |
3,0 | Student: in the field of knowledge mastered the basic material of the program. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- R. Chandrasekhar, How to Write a Thesis: A Working Guide, Crawley, Crawley, 2008