Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu ELECTRICAL ENGINEERING FOR CHEMISTS:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | ELECTRICAL ENGINEERING FOR CHEMISTS | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Dariusz Moszyński <Dariusz.Moszynski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Math |
W-2 | Physics |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Student knows the principal laws of electrical engineering |
C-2 | Student knows basic electrical appliances and is able to apply them properly |
C-3 | Student is able to build simple electric circuits and to measure electrical properties |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Electrical circuity - basics | 3 |
T-L-2 | Electrical measurement | 3 |
T-L-3 | DC network analysis | 3 |
T-L-4 | Kirchhoff’s law | 3 |
T-L-5 | Polyphase AC circuits | 3 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Basic concepts of electricity | 5 |
T-W-2 | Electrical safety | 5 |
T-W-3 | Series and parallel circuits. Kirchhoff’s law. DC network analysis. | 5 |
T-W-4 | Batteries and power systems | 5 |
T-W-5 | Magnetism and electromagnetism. Basic AC Theory | 5 |
T-W-6 | Transformers, Generators, Motors. Polyphase AC circuits | 5 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | przygotowanie sprawozdań (Reports) | 15 |
A-L-2 | uczestnictwo w zajęciach (Attendance) | 15 |
30 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | uczestnictwo w zajęciach (attendance) | 30 |
A-W-2 | Analiza literatury przedmiotu (Library) | 30 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture |
M-2 | Laboratory |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Exam |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_W01 Student knows the principal laws of electrical engineering | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_U01 Student is able to build simple electric circuits and to measure electrical properties | — | — | C-3 | T-W-6 | M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_K01 Student recognizes basic electrical circuits | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_W01 Student knows the principal laws of electrical engineering | 2,0 | |
3,0 | Student knows basic laws of electricity | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_U01 Student is able to build simple electric circuits and to measure electrical properties | 2,0 | |
3,0 | Student is able to recognize simple electrical appliances | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_K01 Student recognizes basic electrical circuits | 2,0 | |
3,0 | Student is competent in electricity | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Sarma, Mulukutla S., Introduction to Electrical Engineering, Oxford University Press, 2001