Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu SEMINAR THESIS:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | SEMINAR THESIS | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Technologii Mięsa | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | - Nauczyciel WNoŻiR <a@b> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 30,0 | ECTS (formy) | 30,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basic knowledge in food sciences and fisheries |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | The aim of this course is to improve student's knowledge and skills in performing experiments and writing thesis. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Laboratory classes will include field work, experimenta and results analysis related to the topic (field of study) represented by the student. | 30 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Depending on students profile and interest (filed of study) an appropriate supervisor will be selected to succesfully accomplish all tasks related to the stuednt's thesis. | 30 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Laboratory classes | 300 |
A-L-2 | Self-study | 120 |
A-L-3 | Preparation for an assessment | 30 |
450 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Lectures | 120 |
A-W-2 | Self-study | 300 |
A-W-3 | Preparation for an exam | 30 |
450 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lectures |
M-2 | Laboratory classess |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Continuous assessment |
S-2 | Ocena podsumowująca: Exam |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WNoZiR_1-_??_W01 Uppon completion of SEMINAR THESIS the student will improve their knowled related to the represented field of study | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WNoZiR_1-_??_U01 Uppon completion of this course the student will have ability to write sound and interesting thesis, perform analysis and identify apprpriate literature. | — | — | C-1 | T-L-1 | M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WNoZiR_1-_??_K01 Students are aware of continuous self-improvement | — | — | C-1 | T-L-1 | M-2 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WNoZiR_1-_??_W01 Uppon completion of SEMINAR THESIS the student will improve their knowled related to the represented field of study | 2,0 | |
3,0 | Basic knowledge in writing thesis and litereature search | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WNoZiR_1-_??_U01 Uppon completion of this course the student will have ability to write sound and interesting thesis, perform analysis and identify apprpriate literature. | 2,0 | |
3,0 | Basic skills in literature search and writing thesis | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WNoZiR_1-_??_K01 Students are aware of continuous self-improvement | 2,0 | |
3,0 | Basic knowledge in writing thesis | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Rowena Murray, How to write a thesis, Open University Press, Berkshire, 2002