Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu FLORAL DESIGN:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | FLORAL DESIGN | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Ogrodnictwa | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Piotr Salachna <Piotr.Salachna@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Agnieszka Zawadzińska <Agnieszka.Zawadzinska@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basic knowledge of ornamental plants |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Students will be able to define and describe the principles and elements of floral art, create different floral designs and understand their relationship with interior decor. Hands-on laboratory experiences will allow students to practice the floral arrangements. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Techniques. Hand tied flower bouquet. Home decorations and table arrangements. Floral wedding designs. Floral designs for funerals. Ikebana. | 10 |
10 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Principles of artistic floral design. | 7 |
T-W-2 | Composition. Color Theory. | 7 |
T-W-3 | Design Shapes. Tools and accessories. | 2 |
T-W-4 | Arrangement categories. Arrangement of lines. | 2 |
T-W-5 | Proportions. Structural designing. | 2 |
20 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Participation in lectures | 10 |
A-L-2 | Participation in consultations | 10 |
A-L-3 | Reading recommended literature | 15 |
A-L-4 | Preparation for the exam | 10 |
45 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in lectures | 15 |
A-W-2 | Participation in consultations | 10 |
A-W-3 | Homework assignments | 10 |
A-W-4 | Reading recommended literature | 20 |
A-W-5 | Preparation for the exam | 20 |
75 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture |
M-2 | Laboratory |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: project work/grade work |
S-2 | Ocena podsumowująca: test |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WKSiR_2-_null_W01 Student has knowledge of the principles and elements of floral art. | — | — | C-1 | T-W-5, T-W-3, T-W-1, T-W-2, T-W-4 | M-2, M-1 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WKSiR_2-_null_U01 Student is able to create different floral designs | — | — | C-1 | T-L-1 | M-2, M-1 | S-2, S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WKSiR_2-_null_K01 The student is aware of the need of self-education and ready to work in team. | — | — | C-1 | T-W-5, T-W-3, T-W-1, T-W-2, T-W-4 | M-2, M-1 | S-2, S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WKSiR_2-_null_W01 Student has knowledge of the principles and elements of floral art. | 2,0 | |
3,0 | Student has basic knowledge of the main principles and elements of floral art | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WKSiR_2-_null_U01 Student is able to create different floral designs | 2,0 | |
3,0 | Student is able to create simple floral designs | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WKSiR_2-_null_K01 The student is aware of the need of self-education and ready to work in team. | 2,0 | |
3,0 | The student is aware of the need of self-education and ready to work in team. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Gregor L., Principles of floral design, Floral Designe Edition, Munster, Germany, 2005
Literatura dodatkowa
- Gregor L., Floral craftsmanship – Techniques. Constructions. Inspirations., Floral Designe Edition, Munster, Germany, 2008