Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Graphical User Interface in .NET:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Graphical User Interface in .NET | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Metod Sztucznej Inteligencji i Matematyki Stosowanej | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Marcin Pietrzykowski <Marcin.Pietrzykowski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | None |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Familiar with Windows Forms and Windows Presentation Foundation |
C-2 | The ability to develop Windows Form Application and Windows Presentation Foundation Application. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Introduction to Windows Forms | 1 |
T-L-2 | Controls, Forms, Containers and Applications, Menus, Toolbars, Dialogs | 2 |
T-L-3 | Settings, Resources | 2 |
T-L-4 | Building Controls, Inheritance and Reuse, Property Grids, Data binding | 2 |
T-L-5 | Introduction to Windows Presentation Foundation | 1 |
T-L-6 | XAML | 1 |
T-L-7 | Sizing, Positioning and Transforming Elements, Layout with Panels | 2 |
T-L-8 | Input Events, Content Controls, Item Controls | 2 |
T-L-9 | Image, Text, Other Controls, Resources, Data Binding | 2 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Windows Forms Fundamentals | 2 |
T-W-2 | Custom Controls | 2 |
T-W-3 | Modern Controls | 2 |
T-W-4 | Data Binding and Windows Forms Techniques | 2 |
T-W-5 | Building a WPF Application | 2 |
T-W-6 | WPF Controls | 2 |
T-W-7 | Data Binding and Rich Media | 2 |
T-W-8 | Exam | 1 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Laboratory attendance | 15 |
A-L-2 | Student individual work | 45 |
60 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Lectures attendance | 15 |
A-W-2 | Student individual work | 15 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Informative lectures |
M-2 | Discussion |
M-3 | Work with computers at laboratories |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: project work |
S-2 | Ocena podsumowująca: written exam |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WI_2-_null_W01 After the course the student will possess knowledge about Windows Forms | — | — | C-1 | T-W-2, T-W-4, T-W-3, T-W-1 | M-1, M-2 | S-2 |
WM-WI_2-_null_W02 After the course the student will possess knowledge about Windows Presentation Foundation | — | — | C-1 | T-W-6, T-W-5, T-W-7 | M-1, M-2 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WI_2-_null_U01 After the course students will be able to design and create Windows Form Application | — | — | C-2 | T-L-2, T-L-3, T-L-4, T-L-1 | M-3, M-2 | S-1 |
WM-WI_2-_null_U02 After the course students will be able to design and create Windows Presentation Foundation Application. | — | — | C-2 | T-L-6, T-L-9, T-L-7, T-L-5, T-L-8 | M-3, M-2 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WI_2-_null_W01 After the course the student will possess knowledge about Windows Forms | 2,0 | |
3,0 | The student possesses basic knowledge about Windows Forms and common controls | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | ||
WM-WI_2-_null_W02 After the course the student will possess knowledge about Windows Presentation Foundation | 2,0 | |
3,0 | The student possesses basic knowledge about Windows Presentation Foundation | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WI_2-_null_U01 After the course students will be able to design and create Windows Form Application | 2,0 | |
3,0 | The student will be able to write a simple Windows Form Application | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | ||
WM-WI_2-_null_U02 After the course students will be able to design and create Windows Presentation Foundation Application. | 2,0 | |
3,0 | The student will be able to write a simple Windows Presentation Foundation Application | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Chris Sells, Windows Forms Programming in C#, 2003
- Matthew MacDonald, Pro .NET 2.0 Windows Forms and Custom Controls in C#, 2005
- Adam Nathan, WPF 4.5 Unleashed, 2013
Literatura dodatkowa
- Andrew Troelsen, Philip Japikse, C# 6.0 and the .NET 4.6 Framework, 2015