Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)

Sylabus przedmiotu Advertising Concepts and Principles:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Advertising Concepts and Principles
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Analizy Systemowej i Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Karolina Ertmańska <karolina.ertmanska@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 6,0 ECTS (formy) 6,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 30 6,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Basics of marketing

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Zapoznanie studentów z narzędziami reklamy
C-2Zapoznanie studentów z zasadami dotyczącymi zintegrowanej komunikacji marketingowej
C-3Zapoznanie studentów z zasadami dotyczącymi zachowań konsumenckich, strategii kreatywnych, procesu komunikacji marketingowej, badań marketingowych, metod oceny i kontroli skuteczności działań reklamowych i ich rolą w tworzeniu efektywnych przekazów reklamowych
C-4Zapoznanie studentów z działaniami dotyczącymi współpracy z mediami w zakresie tworzenia przekazów reklamowych

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
wykłady
T-W-1The communication process4
T-W-2Source, message and channel factors4
T-W-3Organizing for advertising: the role of ad agencies and other marketing communication organizations4
T-W-4Creative strategy: planning, development, implementation, evaluation8
T-W-5Social, ethical, and economic aspects of advertising6
T-W-6Measuring the effectiveness of the advertising campaigns4
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
wykłady
A-W-1uczestnictwo w zajęciach30
A-W-2preparation for in-class excersises and tasks150
180

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1wykład informacyjny
M-2wykład konwersatoryjny
M-3metoda przypadków
M-4film
M-5metoda projektu

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: presence
S-2Ocena formująca: in-class activity
S-3Ocena formująca: mandatory tasks and excercises

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_ACP_W01
after completing the course students should known the principles of advertising
C-1, C-3, C-4, C-2T-W-4, T-W-5, T-W-1, T-W-3, T-W-2, T-W-6M-5, M-1, M-3, M-4, M-2S-1, S-2, S-3

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_ACP_W01
after completing the course students should known the principles of advertising
2,0
3,0the student has acquired basic knowledge of the course
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Moriarty S., Wells W., Brennan L., Mitchell N., Crawford R., Advertising : Principles and Practice, Prentice Hall, Upper Saddle River, N.J, 2015
  2. Belch, G. E., & Belch, M. A., Advertising and promotion: An integrated marketing communications perspective, McGraw-Hill Companies, New York, 2011

Literatura dodatkowa

  1. Mitchell WM, Advertising: Principles & Practice, Prentice Hal, Inc, New York, 2009
  2. Monle Lee, Carla Johnson, Principles of Advertising: A Global Perspective, Routledge, New York, 2006

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1The communication process4
T-W-2Source, message and channel factors4
T-W-3Organizing for advertising: the role of ad agencies and other marketing communication organizations4
T-W-4Creative strategy: planning, development, implementation, evaluation8
T-W-5Social, ethical, and economic aspects of advertising6
T-W-6Measuring the effectiveness of the advertising campaigns4
30

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1uczestnictwo w zajęciach30
A-W-2preparation for in-class excersises and tasks150
180
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WEKON_1-_ACP_W01after completing the course students should known the principles of advertising
Cel przedmiotuC-1Zapoznanie studentów z narzędziami reklamy
C-3Zapoznanie studentów z zasadami dotyczącymi zachowań konsumenckich, strategii kreatywnych, procesu komunikacji marketingowej, badań marketingowych, metod oceny i kontroli skuteczności działań reklamowych i ich rolą w tworzeniu efektywnych przekazów reklamowych
C-4Zapoznanie studentów z działaniami dotyczącymi współpracy z mediami w zakresie tworzenia przekazów reklamowych
C-2Zapoznanie studentów z zasadami dotyczącymi zintegrowanej komunikacji marketingowej
Treści programoweT-W-4Creative strategy: planning, development, implementation, evaluation
T-W-5Social, ethical, and economic aspects of advertising
T-W-1The communication process
T-W-3Organizing for advertising: the role of ad agencies and other marketing communication organizations
T-W-2Source, message and channel factors
T-W-6Measuring the effectiveness of the advertising campaigns
Metody nauczaniaM-5metoda projektu
M-1wykład informacyjny
M-3metoda przypadków
M-4film
M-2wykład konwersatoryjny
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: presence
S-2Ocena formująca: in-class activity
S-3Ocena formująca: mandatory tasks and excercises
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0the student has acquired basic knowledge of the course
3,5
4,0
4,5
5,0