Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu Finite Element Method in Electromagnetics:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Finite Element Method in Electromagnetics
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Zastosowań Informatyki
Nauczyciel odpowiedzialny Marek Ziółkowski <marek.ziolkowski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Marcin Ziółkowski <Marcin.Ziolkowski@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 6,0 ECTS (formy) 6,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 30 3,00,56zaliczenie
projektyP1 45 3,00,44zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Math, Physics, Fundamentals of Electromagnetics

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1This course is intended to present a unified approach to FEM in Electromagnetics.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
projekty
T-P-1Software project in chosen environment related to some specific problems of FEM in Electromagnetics45
45
wykłady
T-W-1Basic Electromagnetic Theory2
T-W-2Introduction to the Finite Element Method2
T-W-3Variational Principles for Electromagnetics3
T-W-4Finite Element Analysis a) Boundary-Value Problem b) Variational Formulation c) Galerkin Formulation d) Application to Static Problems e) Application to Quasistatic Problems f) Application to Time Harmonic Problems g) Higher-Order Elements h) Isoparametric Elements17
T-W-5Vector Finite Elements3
T-W-6Finite Element Analysis in the Time Domain3
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
projekty
A-P-1uczestnictwo w zajęciach45
A-P-2preparation of project45
90
wykłady
A-W-1uczestnictwo w zajęciach30
A-W-2Przygotowanie do zaliczenia60
90

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wykład tradycyjny

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WE_2-_null_W01
Students will get the knowledge about FEM in Electromagnetics theory and practice.
C-1T-W-3, T-W-4, T-W-6, T-W-1, T-W-5, T-W-2M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WE_2-_null_U01
Students will get the knowledge about FEM in Electromagnetics theory and practice.
C-1T-P-1M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WE_2-_??_K01
Students will get the knowledge about FEM in Electromagnetics theory and practice.
C-1T-W-5, T-W-3, T-W-4, T-W-6, T-W-1, T-P-1, T-W-2M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WE_2-_null_W01
Students will get the knowledge about FEM in Electromagnetics theory and practice.
2,0The student received a score of less than 50% of the credit questions.
3,0The student received points in the range of 50-60% of credit questions.
3,5The student received points in the range of 61-70% of the credit questions.
4,0The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions.
4,5The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions.
5,0The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions.

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WE_2-_null_U01
Students will get the knowledge about FEM in Electromagnetics theory and practice.
2,0The student received a score of less than 50% of the credit questions.
3,0The student received points in the range of 50-60% of credit questions.
3,5The student received points in the range of 61-70% of the credit questions.
4,0The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions.
4,5The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions.
5,0The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions.

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WE_2-_??_K01
Students will get the knowledge about FEM in Electromagnetics theory and practice.
2,0The student received a score of less than 50% of the credit questions.
3,0The student received points in the range of 50-60% of credit questions.
3,5The student received points in the range of 61-70% of the credit questions.
4,0The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions.
4,5The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions.
5,0The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions.

Literatura podstawowa

  1. Finite Element Method in Electromagnetics, Jin Jianming, John Wiley & Sons Inc, 2014

Treści programowe - projekty

KODTreść programowaGodziny
T-P-1Software project in chosen environment related to some specific problems of FEM in Electromagnetics45
45

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Basic Electromagnetic Theory2
T-W-2Introduction to the Finite Element Method2
T-W-3Variational Principles for Electromagnetics3
T-W-4Finite Element Analysis a) Boundary-Value Problem b) Variational Formulation c) Galerkin Formulation d) Application to Static Problems e) Application to Quasistatic Problems f) Application to Time Harmonic Problems g) Higher-Order Elements h) Isoparametric Elements17
T-W-5Vector Finite Elements3
T-W-6Finite Element Analysis in the Time Domain3
30

Formy aktywności - projekty

KODForma aktywnościGodziny
A-P-1uczestnictwo w zajęciach45
A-P-2preparation of project45
90
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1uczestnictwo w zajęciach30
A-W-2Przygotowanie do zaliczenia60
90
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WE_2-_null_W01Students will get the knowledge about FEM in Electromagnetics theory and practice.
Cel przedmiotuC-1This course is intended to present a unified approach to FEM in Electromagnetics.
Treści programoweT-W-3Variational Principles for Electromagnetics
T-W-4Finite Element Analysis a) Boundary-Value Problem b) Variational Formulation c) Galerkin Formulation d) Application to Static Problems e) Application to Quasistatic Problems f) Application to Time Harmonic Problems g) Higher-Order Elements h) Isoparametric Elements
T-W-6Finite Element Analysis in the Time Domain
T-W-1Basic Electromagnetic Theory
T-W-5Vector Finite Elements
T-W-2Introduction to the Finite Element Method
Metody nauczaniaM-1Wykład tradycyjny
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0The student received a score of less than 50% of the credit questions.
3,0The student received points in the range of 50-60% of credit questions.
3,5The student received points in the range of 61-70% of the credit questions.
4,0The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions.
4,5The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions.
5,0The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WE_2-_null_U01Students will get the knowledge about FEM in Electromagnetics theory and practice.
Cel przedmiotuC-1This course is intended to present a unified approach to FEM in Electromagnetics.
Treści programoweT-P-1Software project in chosen environment related to some specific problems of FEM in Electromagnetics
Metody nauczaniaM-1Wykład tradycyjny
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0The student received a score of less than 50% of the credit questions.
3,0The student received points in the range of 50-60% of credit questions.
3,5The student received points in the range of 61-70% of the credit questions.
4,0The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions.
4,5The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions.
5,0The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WE_2-_??_K01Students will get the knowledge about FEM in Electromagnetics theory and practice.
Cel przedmiotuC-1This course is intended to present a unified approach to FEM in Electromagnetics.
Treści programoweT-W-5Vector Finite Elements
T-W-3Variational Principles for Electromagnetics
T-W-4Finite Element Analysis a) Boundary-Value Problem b) Variational Formulation c) Galerkin Formulation d) Application to Static Problems e) Application to Quasistatic Problems f) Application to Time Harmonic Problems g) Higher-Order Elements h) Isoparametric Elements
T-W-6Finite Element Analysis in the Time Domain
T-W-1Basic Electromagnetic Theory
T-P-1Software project in chosen environment related to some specific problems of FEM in Electromagnetics
T-W-2Introduction to the Finite Element Method
Metody nauczaniaM-1Wykład tradycyjny
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0The student received a score of less than 50% of the credit questions.
3,0The student received points in the range of 50-60% of credit questions.
3,5The student received points in the range of 61-70% of the credit questions.
4,0The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions.
4,5The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions.
5,0The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions.