Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu Computer Animation:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Computer Animation
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Przetwarzania Sygnałów i Inżynierii Multimedialnej
Nauczyciel odpowiedzialny Przemysław Mazurek <Przemyslaw.Mazurek@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 4,0 ECTS (formy) 4,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
projektyP1 30 2,00,44zaliczenie
wykładyW1 30 2,00,56zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Computer Graphics

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Basic knowledge related to computer animation

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
projekty
T-P-1Animation project using selected techniques: keyframes, morphing, motion-capture, generators30
30
wykłady
T-W-13D Modelling9
T-W-2Animation techniques: keyframes, morphing8
T-W-3Motion capture systems8
T-W-4Virtual humans4
T-W-5Test of knowledge1
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
projekty
A-P-1Implementation of the project30
A-P-2Reading of documentation and watching videotutorials30
60
wykłady
A-W-1Lectures30
A-W-2Reading of books and watching videotutorials30
60

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Metoda podająca/wykład informacyjny
M-2Metoda praktyczna/projekt

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Zaliczenie projektu
S-2Ocena podsumowująca: Zaliczenie w formie testu wyboru

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WE_2-_null_W01
Knowledge related to computer animation
C-1T-P-1, T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5M-1S-2

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WE_2-_null_U01
Skills related to CG, compositing, matchmoving, chromakeying
C-1T-P-1, T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5M-2S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WE_2-_null_W01
Knowledge related to computer animation
2,0
3,0Basic knowledge related to selected animation techniques
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WE_2-_null_U01
Skills related to CG, compositing, matchmoving, chromakeying
2,0
3,0Basic skills related to selected CG, compositing, matchmoving, chromakeying techniques
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Blender Videotutorials
  2. AxisNeuron Motion Capture (videotutorials)
  3. Adobe Photoshop CS3 Manual, 2008
  4. B.Fleming, D.Dobbs, Animating Facial Features & Expressions, Charles River Media, 1998

Literatura dodatkowa

  1. 3DS MAX Videotutorials
  2. Maya Videotutorials

Treści programowe - projekty

KODTreść programowaGodziny
T-P-1Animation project using selected techniques: keyframes, morphing, motion-capture, generators30
30

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-13D Modelling9
T-W-2Animation techniques: keyframes, morphing8
T-W-3Motion capture systems8
T-W-4Virtual humans4
T-W-5Test of knowledge1
30

Formy aktywności - projekty

KODForma aktywnościGodziny
A-P-1Implementation of the project30
A-P-2Reading of documentation and watching videotutorials30
60
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Lectures30
A-W-2Reading of books and watching videotutorials30
60
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WE_2-_null_W01Knowledge related to computer animation
Cel przedmiotuC-1Basic knowledge related to computer animation
Treści programoweT-P-1Animation project using selected techniques: keyframes, morphing, motion-capture, generators
T-W-13D Modelling
T-W-2Animation techniques: keyframes, morphing
T-W-3Motion capture systems
T-W-4Virtual humans
T-W-5Test of knowledge
Metody nauczaniaM-1Metoda podająca/wykład informacyjny
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: Zaliczenie w formie testu wyboru
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Basic knowledge related to selected animation techniques
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WE_2-_null_U01Skills related to CG, compositing, matchmoving, chromakeying
Cel przedmiotuC-1Basic knowledge related to computer animation
Treści programoweT-P-1Animation project using selected techniques: keyframes, morphing, motion-capture, generators
T-W-13D Modelling
T-W-2Animation techniques: keyframes, morphing
T-W-3Motion capture systems
T-W-4Virtual humans
T-W-5Test of knowledge
Metody nauczaniaM-2Metoda praktyczna/projekt
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Zaliczenie projektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Basic skills related to selected CG, compositing, matchmoving, chromakeying techniques
3,5
4,0
4,5
5,0