Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)

Sylabus przedmiotu Electrical Circuit Analysis with Matlab:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Electrical Circuit Analysis with Matlab
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Elektrotechniki Teoretycznej i Informatyki
Nauczyciel odpowiedzialny Marcin Ziółkowski <Marcin.Ziolkowski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 4,0 ECTS (formy) 4,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
laboratoriaL1 30 2,00,38zaliczenie
wykładyW1 15 2,00,62zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Numerical Methods, Mathematics, Physics

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1This course is intended to present a modern approach to electrical circuit simulation and analysis using numerical method based on Matlab environment.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
laboratoria
T-L-1DC Analysis4
T-L-2Transient Analysis5
T-L-3Network Equations5
T-L-4Solution of Linear Algebraic Circuit Equations4
T-L-5Solution of Nonlinear Algebraic Circuit Equations4
T-L-6Solution of Differential Circuit Equations4
T-L-7Application to Circuit Simulation4
30
wykłady
T-W-1DC Analysis2
T-W-2Transient Analysis2
T-W-3Network Equations2
T-W-4Solution of Linear Algebraic Circuit Equations2
T-W-5Solution of Nonlinear Algebraic Circuit Equations2
T-W-6Solution of Differential Circuit Equations2
T-W-7Application to Circuit Simulation3
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
laboratoria
A-L-1uczestnictwo w zajęciach30
A-L-2Przygotowanie do zajęć30
60
wykłady
A-W-1uczestnictwo w zajęciach15
A-W-2Przygotowanie do egzaminu45
60

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Tradycyjny wykład + laboratorium komputerowe

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Ocenianie podczas zajęć

Zamierzone efekty uczenia się - wiedza

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WE_2-_??_W01
Students will get the knowledge about electrical circuits’ simulations methods based on network approach.
C-1T-W-4, T-W-5, T-W-3, T-W-1, T-W-6, T-W-2, T-W-7M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WE_2-_??_U01
Students will get the knowledge about electrical circuits’ simulations methods based on network approach.
C-1T-L-1, T-L-7, T-L-4, T-L-3, T-L-6, T-L-2, T-L-5M-1S-1

Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty uczenia sięOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WE_2-_??_K01
Students will get the knowledge about electrical circuits’ simulations methods based on network approach.
C-1T-W-4, T-W-5, T-W-2, T-L-1, T-L-6, T-W-1, T-L-3, T-W-6, T-L-5, T-L-4, T-L-7, T-W-7, T-L-2, T-W-3M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WE_2-_??_W01
Students will get the knowledge about electrical circuits’ simulations methods based on network approach.
2,0The student received a score of less than 50% of the credit questions.
3,0The student received points in the range of 50-60% of credit questions.
3,5The student received points in the range of 61-70% of the credit questions.
4,0The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions.
4,5The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions.
5,0The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions.

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WE_2-_??_U01
Students will get the knowledge about electrical circuits’ simulations methods based on network approach.
2,0The student received a score of less than 50% of the credit questions.
3,0The student received points in the range of 50-60% of credit questions.
3,5The student received points in the range of 61-70% of the credit questions.
4,0The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions.
4,5The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions.
5,0The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions.

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt uczenia sięOcenaKryterium oceny
WM-WE_2-_??_K01
Students will get the knowledge about electrical circuits’ simulations methods based on network approach.
2,0The student received a score of less than 50% of the credit questions.
3,0The student received points in the range of 50-60% of credit questions.
3,5The student received points in the range of 61-70% of the credit questions.
4,0The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions.
4,5The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions.
5,0The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions.

Literatura podstawowa

  1. John O. Attia, Electronics and circuit analysis using Matlab, CRC Press LLC, 1999

Treści programowe - laboratoria

KODTreść programowaGodziny
T-L-1DC Analysis4
T-L-2Transient Analysis5
T-L-3Network Equations5
T-L-4Solution of Linear Algebraic Circuit Equations4
T-L-5Solution of Nonlinear Algebraic Circuit Equations4
T-L-6Solution of Differential Circuit Equations4
T-L-7Application to Circuit Simulation4
30

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1DC Analysis2
T-W-2Transient Analysis2
T-W-3Network Equations2
T-W-4Solution of Linear Algebraic Circuit Equations2
T-W-5Solution of Nonlinear Algebraic Circuit Equations2
T-W-6Solution of Differential Circuit Equations2
T-W-7Application to Circuit Simulation3
15

Formy aktywności - laboratoria

KODForma aktywnościGodziny
A-L-1uczestnictwo w zajęciach30
A-L-2Przygotowanie do zajęć30
60
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1uczestnictwo w zajęciach15
A-W-2Przygotowanie do egzaminu45
60
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WE_2-_??_W01Students will get the knowledge about electrical circuits’ simulations methods based on network approach.
Cel przedmiotuC-1This course is intended to present a modern approach to electrical circuit simulation and analysis using numerical method based on Matlab environment.
Treści programoweT-W-4Solution of Linear Algebraic Circuit Equations
T-W-5Solution of Nonlinear Algebraic Circuit Equations
T-W-3Network Equations
T-W-1DC Analysis
T-W-6Solution of Differential Circuit Equations
T-W-2Transient Analysis
T-W-7Application to Circuit Simulation
Metody nauczaniaM-1Tradycyjny wykład + laboratorium komputerowe
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocenianie podczas zajęć
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0The student received a score of less than 50% of the credit questions.
3,0The student received points in the range of 50-60% of credit questions.
3,5The student received points in the range of 61-70% of the credit questions.
4,0The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions.
4,5The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions.
5,0The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WE_2-_??_U01Students will get the knowledge about electrical circuits’ simulations methods based on network approach.
Cel przedmiotuC-1This course is intended to present a modern approach to electrical circuit simulation and analysis using numerical method based on Matlab environment.
Treści programoweT-L-1DC Analysis
T-L-7Application to Circuit Simulation
T-L-4Solution of Linear Algebraic Circuit Equations
T-L-3Network Equations
T-L-6Solution of Differential Circuit Equations
T-L-2Transient Analysis
T-L-5Solution of Nonlinear Algebraic Circuit Equations
Metody nauczaniaM-1Tradycyjny wykład + laboratorium komputerowe
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocenianie podczas zajęć
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0The student received a score of less than 50% of the credit questions.
3,0The student received points in the range of 50-60% of credit questions.
3,5The student received points in the range of 61-70% of the credit questions.
4,0The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions.
4,5The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions.
5,0The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions.
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty uczenia sięWM-WE_2-_??_K01Students will get the knowledge about electrical circuits’ simulations methods based on network approach.
Cel przedmiotuC-1This course is intended to present a modern approach to electrical circuit simulation and analysis using numerical method based on Matlab environment.
Treści programoweT-W-4Solution of Linear Algebraic Circuit Equations
T-W-5Solution of Nonlinear Algebraic Circuit Equations
T-W-2Transient Analysis
T-L-1DC Analysis
T-L-6Solution of Differential Circuit Equations
T-W-1DC Analysis
T-L-3Network Equations
T-W-6Solution of Differential Circuit Equations
T-L-5Solution of Nonlinear Algebraic Circuit Equations
T-L-4Solution of Linear Algebraic Circuit Equations
T-L-7Application to Circuit Simulation
T-W-7Application to Circuit Simulation
T-L-2Transient Analysis
T-W-3Network Equations
Metody nauczaniaM-1Tradycyjny wykład + laboratorium komputerowe
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Ocenianie podczas zajęć
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0The student received a score of less than 50% of the credit questions.
3,0The student received points in the range of 50-60% of credit questions.
3,5The student received points in the range of 61-70% of the credit questions.
4,0The student received a score in the range of 71-80% of the credit questions.
4,5The student obtained points in the range of 81-90% of the credit questions.
5,0The student obtained points in the range of 91-100% of the credit questions.