Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Computer Animation:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Computer Animation | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Przetwarzania Sygnałów i Inżynierii Multimedialnej | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Przemysław Mazurek <Przemyslaw.Mazurek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Computer Graphics |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Basic knowledge related to computer animation |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Animation project using selected techniques: keyframes, morphing, motion-capture, generators | 30 |
30 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | 3D Modelling | 9 |
T-W-2 | Animation techniques: keyframes, morphing | 8 |
T-W-3 | Motion capture systems | 8 |
T-W-4 | Virtual humans | 4 |
T-W-5 | Test of knowledge | 1 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Implementation of the project | 30 |
A-P-2 | Reading of documentation and watching videotutorials | 30 |
60 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Lectures | 30 |
A-W-2 | Reading of books and watching videotutorials | 30 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Metoda podająca/wykład informacyjny |
M-2 | Metoda praktyczna/projekt |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Zaliczenie projektu |
S-2 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie w formie testu wyboru |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM_1-_null_W01 Knowledge related to computer animation | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-P-1, T-W-3, T-W-4, T-W-5 | M-1 | S-2 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM_1-_null_U01 Skills related to CG, compositing, matchmoving, chromakeying | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-P-1, T-W-3, T-W-4, T-W-5 | M-2 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM_1-_null_W01 Knowledge related to computer animation | 2,0 | |
3,0 | Basic knowledge related to selected animation techniques | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM_1-_null_U01 Skills related to CG, compositing, matchmoving, chromakeying | 2,0 | |
3,0 | Basic skills related to selected CG, compositing, matchmoving, chromakeying techniques | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Blender Videotutorials
- AxisNeuron Motion Capture (videotutorials)
- Adobe Photoshop CS3 Manual, 2008
- B.Fleming, D.Dobbs, Animating Facial Features & Expressions, Charles River Media, 1998
Literatura dodatkowa
- 3DS MAX Videotutorials
- Maya Videotutorials