Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S2)
Sylabus przedmiotu Diploma Studio-excercises:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Diploma Studio-excercises | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Projektowania Architektonicznego | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Jarosław Bondar <Jaroslaw.Bondar@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Competence in architectural design in a middle scale and simple function. Required knowledge: building construction, building installation (ventilation, plumbing, wiring), architectural drawing and modelling, building legislation. Former courses credits are required. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Solving design issues related to the topic of engineering thesis. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Choice of the subject of various scales and range of description, an analysis of potential possibilities of design solution, an analysis of critical points, research on function variability and mobility, material and energy efficiency solutions, an analysis of building structures in the context of the life cycle and ecological profile for the accepted solutions. Base for thesis formulation. | 15 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Participation in consultations Preperation of analysis adequate to selected subject of diploma work Formulation of conclusion concernig final result of designing and planning process, | 120 |
120 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | workshop and consultancy |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Completing of term project and a project book, in accordance with the formal requirements for engineering theses, containing drafts regarding project, inspirations and resources, presenting development of the work during the project exercises and thesis draft description. Commission evaluation of the thesis. |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_2-_??_W01 Formulating major architectural goals. Describing major dificulties. Solving major architectural problems. | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_2-_??_U01 Analitycal and creative attitude to design process. | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_2-_??_K01 Independence in making all project decision cocnerning architecture. | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_2-_??_W01 Formulating major architectural goals. Describing major dificulties. Solving major architectural problems. | 2,0 | |
3,0 | Project adequate to elaborated conditions and public presentation | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_2-_??_U01 Analitycal and creative attitude to design process. | 2,0 | |
3,0 | Project adequate to elaborated conditions and public presentation. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
WM-WBiA_2-_??_K01 Independence in making all project decision cocnerning architecture. | 2,0 | |
3,0 | Project adequate to elaborated conditions and public presentation. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Hokr J. R., Architectural Graphic Standards, John Wiley, New Jersey, 2000
- McDonough W. Braungart M., Cradle to Cradle: Remaking the Way We Make Things, North Point Press, San Francisco, 2002
- Schwanke D.C., Mixed-Use Development Handbook, ULI, Washington, ULI, Washington, 2003