Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | TCH_2A_D12-10_W01 | the student has broad knowledge in the field of nanotechnology of nanocrystalline materials, can specific knowledge in the field of inorgannic nanomaterials, theoretically based knowledge in technology and characterisation of the crystalline nanomaterials and has knowledge about the current trend of developments on the field of nanotechnology |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TCH_2A_W01 | ma rozszerzoną wiedzę z zakresu biotechnologii, technologii chemicznej, organicznej, nieorganicznej oraz technologii polimerów, której zakres dostosowany jest do formułowania i rozwiązywania złożonych zadań z zakresu ukończonej specjalności |
---|
TCH_2A_W05 | w zależności od ukończonej specjalności ma szczegółową wiedzę w zakresie zagadnień bezpośrednio związanych z tą specjalnością |
TCH_2A_W11 | ma podbudowaną teoretycznie szczegółową wiedzę w zakresie zagadnień technologii chemicznej aplikacji surowców, półproduktów, środków pomocniczych i produktów charakterystycznych dla ukończonej specjalności |
TCH_2A_W12 | ma wiedzę o kierunkach rozwoju technologii, najistotniejszych nowościach w zakresie technologii chemicznej, cyklu życia urządzeń i obiektów oraz kierunkach rozwoju i postępu związanych z ukończoną specjalnością |
Cel przedmiotu | C-1 | Come to know about the fundamental knowledge about nanotechnology and nanosize effect. |
---|
Treści programowe | T-W-1 | Introduction to nanotechnology |
---|
T-W-2 | Morphology of different carbon nanostructures and crystalline nanomaterials |
T-W-3 | Preperation techniques of nano—sized materials. Size effect in properties of materials |
T-W-4 | Characterization of nanomaterials |
T-W-5 | Examples of application of nanomaterials in industry. |
Metody nauczania | M-1 | Multimedia presentation |
---|
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Assessment of the lectures |
---|
S-1 | Ocena formująca: Attendance list |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | less then 51% a knowledge in the field of nanotechnology of nanocrystalline materials, can't specific knowledge in the field of inorgannic nanomaterials, hasn't theoretically based knowledge in technology and characterisation of the crystalline nanomaterials and hasn't knowledge about the current trend of developments on the field of nanotechnology |
3,0 | more then 51% a knowledge in the field of nanotechnology of nanocrystalline materials, can specific knowledge in the field of inorgannic nanomaterials, theoretically based knowledge in technology and characterisation of the crystalline nanomaterials and has knowledge about the current trend of developments on the field of nanotechnology |
3,5 | more then 61% a knowledge in the field of nanotechnology of nanocrystalline materials, can specific knowledge in the field of inorgannic nanomaterials, theoretically based knowledge in technology and characterisation of the crystalline nanomaterials and has knowledge about the current trend of developments on the field of nanotechnology |
4,0 | more then 71% a knowledge in the field of nanotechnology of nanocrystalline materials, can specific knowledge in the field of inorgannic nanomaterials, theoretically based knowledge in technology and characterisation of the crystalline nanomaterials and has knowledge about the current trend of developments on the field of nanotechnology |
4,5 | more then 81% a knowledge in the field of nanotechnology of nanocrystalline materials, can specific knowledge in the field of inorgannic nanomaterials, theoretically based knowledge in technology and characterisation of the crystalline nanomaterials and has knowledge about the current trend of developments on the field of nanotechnology |
5,0 | more then 91% a knowledge in the field of nanotechnology of nanocrystalline materials, can specific knowledge in the field of inorgannic nanomaterials, theoretically based knowledge in technology and characterisation of the crystalline nanomaterials and has knowledge about the current trend of developments on the field of nanotechnology |