Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty uczenia się | I_1A_D03.01.2_U01 | Umie zarządzać projektem iinformatycznym, potrafi przygotować dokumentację projektową oraz zrezlizować projekt informatyczny. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | I_1A_U04 | Potrafi samodzielnie posługiwać się materiałami źródłowymi w zakresie analizy i syntezy zawartych w nich informacji oraz poddawać je krytycznej ocenie w odniesieniu do problemów informatycznych. |
---|
I_1A_U10 | Potrafi projektować i implementować systemy informatyczne posługując się narzędziami wspomagającymi proces wytwarzania oprogramowania na różnych jego etapach. |
I_1A_U14 | W dyskusji potrafi w sposób konstruktywny wymieniać poglądy, skutecznie przekonywać do własnych pomysłów oraz uwzględniać sugestie współpracowników. |
I_1A_U16 | Potrafi aktywnie uczestniczyć w pracach projektowych – zespołowych i indywidualnych. Przy planowaniu i realizacji projektów informatycznych potrafi zastosować podstawowe metodyki zarządzania projektami informatycznymi. |
Cel przedmiotu | C-1 | Celem przedmiotu nauczenie studenta pracy zespołowej przy realizacj praktycznych projektów inżynierskich. |
---|
Treści programowe | T-P-1 | Wybór i ustalenie tematyki projektu. |
---|
T-P-2 | Realizacja praktyczna projektu obejmująca następujące elementy wspólne dla wszystkich projektów: wybór metodyki zarządzania projektem, podział ról w zespole, ustalenie koncepcji oraz założeń projektowych (wybór środowiska programistycznego wybór bibliotek), implementację, przygotowanie dokumentacji oraz raportu z testów aplikacji/urządzenia.
Projekty realizowane są w zespołach standardowo 4 osobowych, obejmujące wyższy stopień zaawansowania, bądź stanowiące rozszerzenie lub kontynuację Inżynierskiego projektu zespołowego 1. Tematyka projektów dotyczy takich obszarów jak np.: ogólna inżynieria oprogramowania, sztuczna inteligencja, grafika i gry komputerowe, cyberbezpieczeństwo, systemy wbudowane, automatyka cyfrowa i inne. |
T-P-3 | Prezentacje projektów na forum grupy. |
Metody nauczania | M-1 | Projekt zespołowy |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena merytoryczna projektu, dokumentacji projektowej, oraz prezentacji wykonanego projektu. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student w stopniu elementarnym potrafi zrealizować projekt zespołowy. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |