Wydział Budownictwa i Architektury - Civil Engineering (S2)
specjalność: International Construction Management
Sylabus przedmiotu Diploma Seminar - prof. Iwankiewicz:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Civil Engineering | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister | ||
Obszary studiów | charakterystyki PRK, kompetencje inżynierskie PRK | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Diploma Seminar - prof. Iwankiewicz | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Teorii Konstrukcji | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Radosław Iwankiewicz <riwankiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Adrian Silicki <Adrian.Silicki@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | 6 | Grupa obieralna | 1 |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Courses pertinent to MSc in Engineering degree course |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Capability to present the concepts, the progress and the findings of MSc thesis. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria dyplomowe | ||
T-SD-1 | Attending seminars and making own presentation(s). | 45 |
45 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria dyplomowe | ||
A-SD-1 | Attending the seminars. | 45 |
A-SD-2 | Preparing own presentation(s). | 45 |
90 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Seminars. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Seminar presentation(s). |
Zamierzone efekty uczenia się - wiedza
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B-A_2A_A/A/06b_W01 Student should be able to formulate and develop fundamental research concepts essential for his/her MSc thesis. | B-A_2A_W02 | — | — | C-1 | T-SD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - umiejętności
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B-A_2A_A/A/06b_U01 Student should have a capability to present at different stages the concepts, the progress and the findings of MSc thesis. | B-A_2A_U02, B-A_2A_U04, CE_2A_U27 | — | — | C-1 | T-SD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty uczenia się - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty uczenia się | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów uczenia się prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B-A_2A_A/A/06b_K01 Student should be able to make an oral/computer presentation of different stages his/her MSc thesis and to take active part in seminar discussions. | B-A_2A_K01 | — | — | C-1 | T-SD-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
B-A_2A_A/A/06b_W01 Student should be able to formulate and develop fundamental research concepts essential for his/her MSc thesis. | 2,0 | |
3,0 | Capability to formulate and develop research concepts. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
B-A_2A_A/A/06b_U01 Student should have a capability to present at different stages the concepts, the progress and the findings of MSc thesis. | 2,0 | |
3,0 | Capability to present the progress and the findings of the research being carried out. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt uczenia się | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
B-A_2A_A/A/06b_K01 Student should be able to make an oral/computer presentation of different stages his/her MSc thesis and to take active part in seminar discussions. | 2,0 | |
3,0 | Capability to make an oral/computer presentation and to take active part in seminar discussions. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Literature according to the subject of student's MSc thesis.
Literatura dodatkowa
- R. Iwankiewicz, R. Rackwitz, Non-stationary and stationary coincidence probabilities for intermittent pulse load processes, Probabilistic Enginering Mechanics, Vol. 15, 2000, R. Iwankiewicz, R. Rackwitz: Non-stationary and stationary coincidence probabilities for intermittent pulse load processes, Probabilistic Enginering Mechanics, 2000, Vol. 15, pp. 155-167