Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Inżynieria chemiczna (N3)
Sylabus przedmiotu Seminarium kierunkowe II:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Inżynieria chemiczna | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | trzeciego stopnia |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | studia trzeciego stopnia | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminarium kierunkowe II | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Urszula Narkiewicz <Urszula.Narkiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Paulina Pianko-Oprych <Paulina.Pianko@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Zaliczenie zajęc wymaganych w programie na S1 i S2 |
W-2 | Zaliczenie przedmiotów wymaganych w programie na poprzedzających semestrach studiów doktoranckich |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Zapoznanie się z najnowszymi trendami w zakresie technologii i inżynierii chemicznej |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Najnowsze trendy w technologii i inżynierii chemicznej przzedstawione przez wybitnych wykladowców z innych instytucji | 8 |
8 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | Uczestnictwo w seminariach Udział w dyskusji | 8 |
A-S-2 | Praca w domu - przygotowanie się do seminarium | 22 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | seminarium |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: udział w seminarium |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D09_W01 Ma specjalistyczną wiedzę w wybranych zagadnieniach z technologii i/lub inżynierii chemicznej | ICHP_3-_W03 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D09_U01 Potrafi dokonać oceny i analizy przedstawianych w ramach seminarium treści. | ICHP_3-_U12 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D09_K01 Rozumie potrzebę przekazywania istotnych informacji w zakresie technologii i inżynierii chemicznej przez wybitnych specjalistow w tej dziedzinie | ICHP_3-_K02 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D09_W01 Ma specjalistyczną wiedzę w wybranych zagadnieniach z technologii i/lub inżynierii chemicznej | 2,0 | |
3,0 | Aktywny udział w seminarium | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D09_U01 Potrafi dokonać oceny i analizy przedstawianych w ramach seminarium treści. | 2,0 | |
3,0 | Uczestnictwo w seminarium, udział w dyskusji | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D09_K01 Rozumie potrzebę przekazywania istotnych informacji w zakresie technologii i inżynierii chemicznej przez wybitnych specjalistow w tej dziedzinie | 2,0 | |
3,0 | Uczestnictwo w seminarium, udział w dyskusji | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Tematyka prezentacji w ramach seminarium, 2011