Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Inżynieria chemiczna (S3)
Sylabus przedmiotu Konsultacje z opiekunem/promotorem V:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Inżynieria chemiczna | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | trzeciego stopnia |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | studia trzeciego stopnia | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Konsultacje z opiekunem/promotorem V | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Urszula Narkiewicz <Urszula.Narkiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Bogdan Ambrożek <Bogdan.Ambrozek@zut.edu.pl>, Joanna Karcz <Joanna.Karcz@zut.edu.pl>, Paulina Pianko-Oprych <Paulina.Pianko@zut.edu.pl>, Rafał Rakoczy <Rafal.Rakoczy@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 0,0 | ECTS (formy) | 0,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Zaliczenie poprzedzających semestrów studiów doktoranckich |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Zabranie i krytyczne przeanalizowanie dotychczasowych wyników badań |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Omówienie uzyskanych wyników badań. Samodzielna praca doktoranta przy przeglądzie literatury. Kolejne konsultacje w miarę potrzeby, jednak nie rzadziej jak raz na miesiąc | 7 |
7 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | Konsultacje z promotorem. Praca własna | 30 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | dyskusja dydaktyczna |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Podsumowanie pracy doktoranta w ciągu semestru |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D11_W01 Ma wiedzę o kierunkach rozwoju i najistotniejszych nowościach w technologii i inżynierii chemicznej, w szczególności w zakresie wybranego kierunku badań | TICh_3A_W07 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
TICh_3A_D11_W02 Ma specjalistyczną wiedzę w zakresie wybranej tematyki badawczej | TICh_3A_W02 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D11_U01 Potrafi zebrać, zinterpretować i krytycznie przeanalizować zebrane informacje literaturowe w zakresie wybranego kierunku badań | TICh_3A_U02 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
TICh_3A_D11_U02 Potrafi dokonać wyboru technik laboratoryjnych i rozwiązań inżynieryjnych do realizacji badań w zakresie wybranej tematyki badawczej | TICh_3A_U14 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D11_K01 Potrafi myśleć w sposób innowacyjny i kreatywny, wyciagnąć potrzebne do swoich badań wnioski z zebranych informacji literaturowych | TICh_3A_K01 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
TICh_3A_D11_K02 Potrafi działać i myśleć w sposób innowacyjny i kreatywny w odniesieniu do wybranej problematyki badawczej | TICh_3A_K01 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D11_W01 Ma wiedzę o kierunkach rozwoju i najistotniejszych nowościach w technologii i inżynierii chemicznej, w szczególności w zakresie wybranego kierunku badań | 2,0 | |
3,0 | Przedstawienie wyników przeglądu literatury i pierwszych wyników | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | ||
TICh_3A_D11_W02 Ma specjalistyczną wiedzę w zakresie wybranej tematyki badawczej | 2,0 | |
3,0 | Przedstawienie wyników przeglądu literatury i pierwszych wyników | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D11_U01 Potrafi zebrać, zinterpretować i krytycznie przeanalizować zebrane informacje literaturowe w zakresie wybranego kierunku badań | 2,0 | |
3,0 | Przedstawienie wyników przeglądu literatury i pierwszych wyników | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | ||
TICh_3A_D11_U02 Potrafi dokonać wyboru technik laboratoryjnych i rozwiązań inżynieryjnych do realizacji badań w zakresie wybranej tematyki badawczej | 2,0 | |
3,0 | Przedstawienie wyników przeglądu literatury i pierwszych wyników | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D11_K01 Potrafi myśleć w sposób innowacyjny i kreatywny, wyciagnąć potrzebne do swoich badań wnioski z zebranych informacji literaturowych | 2,0 | |
3,0 | Przedstawienie wyników przeglądu literatury i pierwszych wyników | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | ||
TICh_3A_D11_K02 Potrafi działać i myśleć w sposób innowacyjny i kreatywny w odniesieniu do wybranej problematyki badawczej | 2,0 | |
3,0 | Przedstawienie wyników przeglądu literatury i pierwszych wyników | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Literatura tematu zebrana przez doktoranta, 2011