Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Nanofillers and nanocomposites:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Nanofillers and nanocomposites | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Polimerów | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Mirosława El Fray <Miroslawa.ElFray@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | none |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | The course is aimed at giving an introduction to diferent nanomaterials and their use in various applications, including polymeric nanocomposites. Student will be able to define basic terms related to classification of nanomaterials, their characterization, and application for naocomposites preparation. Student will be able to work in a group and will be able to broaden her/his knowledge in the field. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Synthesis and application of nanomaterials | 2 |
T-W-2 | Creation of nanostructures based on chemical reactions | 2 |
T-W-3 | Introduction to carbon nanotubes and graphene | 2 |
T-W-4 | Introduction to aluminosilicates: structure and properties | 2 |
T-W-5 | Ceria and titana nanoparticels | 2 |
T-W-6 | Dispersions of nanoparticles and their characterization | 2 |
T-W-7 | Preparation methods of polymeric nanocomposites | 2 |
T-W-8 | Synthesis of nanocomposites via in situ polymerization | 1 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | uczestnictwo w zajęciach | 15 |
A-W-2 | praca własna studenta | 15 |
A-W-3 | studia literaturowe i konsultacje | 30 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | lecture |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: examination |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_null_W01 To provide a detailed theoretical knowledge within the framework of the nanofillers and nanaocomposites | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_null_U01 To provide a practical knowledge within the framework of the nanofillers and nanocomposites | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_null_K01 Student understands the needs of continuous training and development in the field of nanofillers and nanocomposites | — | — | — | — | — | — |
Literatura podstawowa
- Kelsall RW, Hamley IW, Geoghegen M, Nanotechnologie, PWN, Warszawa, 2008
- Martin CR, Nanomaterials: a membrane based synthetic approach, Science, 2008, 266, 1961-1966
- Koo JH, Polymer nanocomposites, The McGraw-Hill Comp., New York, 2006