Sylabus przedmiotu End of Grade project:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów |
Wymiana międzynarodowa |
Forma studiów |
studia stacjonarne |
Poziom |
drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta |
|
Obszary studiów |
— |
Profil |
|
Moduł |
— |
Przedmiot |
End of Grade project |
Specjalność |
przedmiot wspólny |
Jednostka prowadząca |
Wymiana Międzynarodowa - WTMIT |
Nauczyciel odpowiedzialny |
Zbigniew Sekulski <Zbigniew.Sekulski@zut.edu.pl> |
Inni nauczyciele |
|
ECTS (planowane) |
12,0 |
ECTS (formy) |
12,0 |
Forma zaliczenia |
zaliczenie |
Język |
angielski |
Blok obieralny |
— |
Grupa obieralna |
— |
Formy dydaktyczne
Forma dydaktyczna | KOD | Semestr | Godziny | ECTS | Waga | Zaliczenie |
---|
projekty | P | 2 | 20 | 12,0 | 1,00 | zaliczenie |
Wymagania wstępne
dla tego przedmiotu nie są określone wymagania wstępneCele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|
C-1 | Within the framework of the End of Grade project course, students will explore different ways of finding information, defining the scope of a project and doing research, as well as different ways of communicating the results. The End of Grade project course includes the stages of defining a topic and formulating a problem statement, selecting and reviewing relevant literature, designing an empirical study as well as performing it, including data collection and analysis, analysing the empirical data, make theoretical conclusions and finally writing and rewriting a written report. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|
projekty |
---|
T-P-1 | Activity specific to the end of Grade project subject. | 18 |
T-P-2 | Project evaluation. | 2 |
| 20 |
---|
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|
projekty |
---|
A-P-1 | Project preparation. | 360 |
| 360 |
---|
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
dla tego przedmiotu nie są określone metody nauczania ani narzędzia dydaktyczneSposoby oceny
dla tego przedmiotu nie są określone sposoby ocenyZamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|
WM-WTMiT_2-_??_U01 Student will be able to critically and systematically integrate knowledge and to analyse, assess and deal with complex phenomena, issues and situations even with limited information; identify and formulate issues critically, independently and creatively as well as to plan and use appropriate methods, undertake advanced tasks within predetermined time frames, and to contribute to the formation of knowledge as well as the ability to evaluate this work; speech and writing, to report clearly and discuss his or her conclusions and the knowledge and arguments on which they are based in dialogue with different audiences, both in a national and international context; participate in research and development work or independent work in other advanced contexts. | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|
WM-WTMiT_2-_??_K01 Improvement of social and personal competencies including self-awareness, self-management, social awareness, relationship skills, responsible decision-making and others. | — | — | — | — | — | — |