Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)

Sylabus przedmiotu Constructing viral marketing- content architecture and ubiquitous language:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Constructing viral marketing- content architecture and ubiquitous language
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Maurice Codourey <jhernik@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 6,0 ECTS (formy) 6,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW2 30 6,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Understand marketing as a 360 degree instrument and viral marketing as an additional package to conventional marketing

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Understand marketing as a 360 degree instrument and viral marketing as an additional package to conventional marketing

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
wykłady
T-W-1Introduction in viral marketing Word-of-mouth campaigns Disruptors, Influencers, Shapers, Builders Aspects of headlines and body copy Didactics; deepdrilling instead of overload Unlogical logical content architecture Best practices30
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
wykłady
A-W-1Attendance, in-class participation and project, case study180
180

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Rough draft of an own project

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Lecture and workshop

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_null_W01
After completing the course students should know the basic problems of constructing viral marketing.
C-1T-W-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_null_W01
After completing the course students should know the basic problems of constructing viral marketing.
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of constructing viral marketing
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Nudge: Improving Decisions About Health, Wealth, and Happiness, Richard H. Thaler and Cass R. Sunstein, 2008. Verstehen lehren: Genetisch - Sokratisch – Exemplarisch, Martin Wagenschein, 2e Auflage 2010., 2010

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Introduction in viral marketing Word-of-mouth campaigns Disruptors, Influencers, Shapers, Builders Aspects of headlines and body copy Didactics; deepdrilling instead of overload Unlogical logical content architecture Best practices30
30

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Attendance, in-class participation and project, case study180
180
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WEKON_1-_null_W01After completing the course students should know the basic problems of constructing viral marketing.
Cel przedmiotuC-1Understand marketing as a 360 degree instrument and viral marketing as an additional package to conventional marketing
Treści programoweT-W-1Introduction in viral marketing Word-of-mouth campaigns Disruptors, Influencers, Shapers, Builders Aspects of headlines and body copy Didactics; deepdrilling instead of overload Unlogical logical content architecture Best practices
Metody nauczaniaM-1Rough draft of an own project
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Lecture and workshop
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of constructing viral marketing
3,5
4,0
4,5
5,0