Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)

Sylabus przedmiotu Communication in marketing -diploma seminar:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Communication in marketing -diploma seminar
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Wymiana Międzynarodowa - WEKON
Nauczyciel odpowiedzialny Maurice Codourey <jhernik@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl>, Eleftherios Thalassinos <thalassinos@ersj.eu>
ECTS (planowane) 6,0 ECTS (formy) 6,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 30 6,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Being able to construct a communication with viral effects alongside the main marketing strategy

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Being able to construct a communication with viral effects alongside the main marketing strategy

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
wykłady
T-W-1Power of Communication The tell-a-friend effect, viral effects Language Strategy; get to the point Didactics; the constructivistic way of transferring knowledge Rapid prototyping with method 635 (3 cases to discuss)30
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
wykłady
A-W-1Participation in classes Consultation for the lecture Own work (reading literature) Preparatin for assessment180
180

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Lecture and workshop

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: Group of two; design of an event with viral effects

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_CIM_W01
After completing the course students should know the basic problems of communication in marketing.
C-1T-W-1M-1S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_CIM_W01
After completing the course students should know the basic problems of communication in marketing.
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of comunication in markeing
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Nudge, Improving Decisions About Health, Wealth, and Happiness, 2011
  2. Richard Varey, Marketing Communication: An Introduction to Contemporary Issues, 2002

Literatura dodatkowa

  1. Edmund Kösel, Die Theorie der Subjektiven Didaktik, 2002

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Power of Communication The tell-a-friend effect, viral effects Language Strategy; get to the point Didactics; the constructivistic way of transferring knowledge Rapid prototyping with method 635 (3 cases to discuss)30
30

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Participation in classes Consultation for the lecture Own work (reading literature) Preparatin for assessment180
180
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WEKON_1-_CIM_W01After completing the course students should know the basic problems of communication in marketing.
Cel przedmiotuC-1Being able to construct a communication with viral effects alongside the main marketing strategy
Treści programoweT-W-1Power of Communication The tell-a-friend effect, viral effects Language Strategy; get to the point Didactics; the constructivistic way of transferring knowledge Rapid prototyping with method 635 (3 cases to discuss)
Metody nauczaniaM-1Lecture and workshop
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: Group of two; design of an event with viral effects
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of comunication in markeing
3,5
4,0
4,5
5,0